Bendorama Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 hei, har en media center pc, akkurat koplet opp med HDMI dvi(pc til tv) men jeg mister MYE av bilder feks. start toolbaren, så har jeg hørt at det skal fikses med å Overscan, men jeg vet ikke hva Overscan er:P hvordan Overscaner jeg? plis svar. Takk Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Overscan er at du mister bildet (grunnen til at du mister startmenyen) NVIDA har mulighet til å kompensere for dette. (man må gå ned i oppløsning) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Det skader ikke å fortelle hva slags utstyr du har. Har du VGA-inngang på TV-en? Hvilken TV er det? Kjører du riktig oppløsning? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Det skader ikke å fortelle hva slags utstyr du har. Har du VGA-inngang på TV-en? Hvilken TV er det? Kjører du riktig oppløsning? 7069334[/snapback] jeg bruke Nvida(7300LE) TV:panasonic 37tommer (ikke HD) men har HDMI inngang, har prøvd alle oppløsninger, det blir ikke bedre. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hvilken modell er TV-en? Har du VGA, og har du i så fall prøvd det? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Hvilken modell er TV-en? Har du VGA, og har du i så fall prøvd det? 7070269[/snapback] http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text er en panasonic Viera, men VGA er ikke sikker hva det er en gang:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå