JacoPastorious Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har et problem på min K800i. Er en kontakt som telefonen nekter å godta. Kjæresten mitt navn kommer aldri opp på anropslisten eller mld.. kommer bare opp nr hennes.. bildet av henne kommer ikke opp heller.. har sjekket om hun er lagret på forskjellige navn.. det er hun ikke.. Har prøvd å skifte navn på henne.. kommer bare opp nr likevell.. Har prøvd å fjerne bildet fra kontakten.. kommer bare opp nr.. Har prøvd å skifte ut hvilket som helst vilkårlig tall i nr hennes.. da funker alt med navn og bilde og alt... untatt hvis jeg skifter ut det første tallet.. da vedvarer problemet Er da tydeligvis noe med de siste 7 tallene i nr.. kjøpte en K800i til henne... den har samme problemet... tydeligvis noe med nr hennes som tlf nekter å godta i kontaktlisten.. er det noen som har opplevd liknende eller vet hvordan man kan fikse dette.. er jo bare så mildt sagt irriterende og teit.... Lenke til kommentar
Panter Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har akkurat samme problem med en kontakt. Oppdatering av firmware fikset ikke problemet. Kan ikke fatte hvor problemet er, eneste jeg kunne skjønne er om det var flere oppføringer av samme nr, men det er det ikke hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå