pskard Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Dj_eLmO skrev (2002-11-05 15:41):Sliter med å finne en Linux versjon(eller distro) til en PC med 100Mhz CPU og rund 40mb ram. Jeg har tre distroer. Men jeg har bare prøvd to av dem dvs. Skole Linux og Mandrake 8.2. Men den tredje distroen har jeg ikke prøvd. Og den heter Conectiva 8.0. Men det er ikke saken. Saken er at jeg ikke kunne komme meg inn i verken KDE eller Gnome i Mandrake og fikk ikke til å instalere Skole Linux. Så spørsmålet er Kommer jeg til å lykkes bedre med Conectiva 8.0?Og med det samme jeg er igang. Hvordan kan man sette opp server med Mandrake 8.2 uten å gå inn i KDE eller Gnome? Hvis det er mulig.Takker for alle svar... Vær vennlig ikke trykk på "SEND" mer enn en gang. Du postet bare 10 tråder som var helt like nå... Vi vet at forumet til tider kan være *noe* tregt, men smør deg litt med tolmodighet... Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 vel.. kall det heller Distro enn Versjon... og til en såppas "rask" maskin vil jeg anbefale SlackWare 8.0 som en distro... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 15:47, skrev pgressum:Vi vet at forumet til tider kan være *noe* tregt, men smør deg litt med tolmodighet... ?? Tålmodighet du mener? :razz: Lenke til kommentar
pskard Skrevet 5. november 2002 Forfatter Del Skrevet 5. november 2002 Quote: Cappo skrev (2002-11-05 15:57):?? Tålmodighet du mener? :razz: Det har du nok rett i :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå