Gå til innhold

Hjelp til kjøp av stativ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som kan anbefale eit bra stativ til under tusen lappen?

7063970[/snapback]

Jeg kan jaffal komme med det tipset, at å kjøpe et billig på f.eks Lefdal eller Elkjøp till 299,- er bare penger ut av vinduet.

Dette gjorde jeg, og det klarer nesten ikke stå helt stille når det er vindstille ute en gang. Så en bør sikkert legge litt mer penger i det...

:roll:

Lenke til kommentar

Det koster jo ngen ting, tror jeg må en tur innom elkjøp å se om det er verd å kjøpe,

kan tenkes at det kan brukes intil videre, er det dårlig har jeg ikke kastet bort så mye.

elles har jeg intrykk av at man ma ut 1,5-2k for stativ som begynner å virke ok.

Jeg mener på gjenerel basis at enten kjøper man det biligste eller noe ordentlig bra,

kjøper jeg noe som bare er sån passe blir jeg å angre.

Så enten kjøper jeg det biligste stativet eller venter til jeg har råd til et jeg er fornøyd med.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

En midlertidig løsning kan jo være å kjøpe en skikkelig monopod fra f.eks. Manfrotto... Dette fungerer helt greit i de fleste tilfeller hvor du bare trenger å stabilisere kameraet for telebruk etc.... Og så har du fordelen at du kan beholde det i tillegg til et evt. skikkelig kamerastativ i fremtiden.

Mvh.

TH

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...