Gå til innhold

tom waits for alice er blitt moderator.


Anbefalte innlegg

Dette er en styrke for modteamet, uten tvil. De siste månedene er Jarmo, ATWindsor og nå TWFA inne i rekkene. Det er en lagopstilling som lukter suksess. :)

7066436[/snapback]

Er veldig enig med deg, trur aldri diskusjon.no har hatt ein så dyktig moderatorstall som i dag, Orresnei mot TWFA er ein grei byttehandel det.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Dette er som om en spiller solgt til utlandet kommer tilbake til hjemlige trakter etter proffoppholdet.

 

Dette er en styrke for modteamet, uten tvil. De siste månedene er Jarmo, ATWindsor og nå TWFA inne i rekkene. Det er en lagopstilling som lukter suksess. :)

7066436[/snapback]

 

Ja ikke bare suksess, men også dyr whisky og sterk finsk vodka ... :p

Lenke til kommentar
Jeg vil bare få påpeke at jeg ikke har bart. Men jeg har hatt. Hatt bart, altså. Og hatt også, faktisk. Men det var før og ikke nå. Skjønt jeg har hatt nå, stråhatt. Men ikke bart. Bare så det er helt åpenbart. (Ikke åpen bart.)

7070359[/snapback]

Hahahahaha.

 

Roger, Roger. What's our vector, Victor?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg vil bare få påpeke at jeg ikke har bart. Men jeg har hatt. Hatt bart, altså. Og hatt også, faktisk. Men det var før og ikke nå. Skjønt jeg har hatt nå, stråhatt. Men ikke bart. Bare så det er helt åpenbart. (Ikke åpen bart.)

7070359[/snapback]

 

Helt genialt formulert, redda virkelig dagen :D

 

Velkommen tilbake TWFA, Ønsker deg lykke til.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Var vel strengt talt på tide at du kom tilbake :)

 

Hovedsaklig kulturdelen du vil moderere, eller gjelder det hele forumet?

7084332[/snapback]

Som sønnen til TWFA har jeg gått intrykk av at han kommer til å moderere mest i PRS (Politikk, religion og samfunn). Men siden han henger en del i gitar-tråden skal man ikke se bort ifra at han kommer til å moderere der også. Kanksje han selv kan gi et bedre svar på dette?

Lenke til kommentar

Tja. PRS er vel mitt "hjertebarn" er på forumet. Ellers tar jeg det meste som rapporteres, men velger jo helst rapporter om underforum hvor jeg føler jeg er i stand til å vurdere innholdet opp mot retningslinjene såvel som sedvane på det forumet. Det er lettere å moderere hvis man selv deltar i diskusjonene og både vet hva som rører seg og kjenner sine pappenheimere.

 

Jeg vil som forrige gang moderere på eget initiativ såvel som ut fra rapporter. Og det sågar proaktivt, selv om ikke alle brukere er så glad for det, jeg ser ingen grunn til at en sunn og fruktbar diskusjon skal måtte bli ødelagt før man griper inn. En vennlig henstilling på et tidlig tidspunkt kan være vel så effektivt som straffereaksjoner "after the fact". Synes nå jeg.

 

Når jeg "valgte meg" PRS som satsningsområde forrige gang var det dels fordi jeg vanket der selv, men også fordi at det trengtes der. Det kan fort tenkes at det kan dukke opp andre underforum som trenger en kjærlig og pleiende hånd. Tiden vil vise hvor det trengs mest.

 

Det får være nok av programerklæringer for idag.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ah, så flott. Gleder meg til å få en god og seriøs moderator inn igjen på forumet.

Det var en sorgens dag forrige gang du måtte slutte, TWFA, så jeg håper det ikke gjentar seg på en stund.

 

Jeg føler med ett at seriøsiteten på forumet jekket seg et lite hakk i riktig retning :)

7088728[/snapback]

 

Vær ikke for sikker :p

 

Joajoa, veldig fint å få Bergensfossilet i virke :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...