Gå til innhold

tom waits for alice er blitt moderator.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er planen at Orresnei og twfa skal ha moderatorjobb på rundgang eller? Bare jeg som ser et mønster? twfa sluttet, da hadde Orresnei vært moderator en liten stund. Orresnei, sluter på'n igjen for twfa :p .

 

Orresnei har og sagt at om det er i interesse for han og om forumstyret vil ha han tilbake kan det være aktuelt å være moderator igjen etter studiene, slutter twfa igjen da? :tease:

 

Men uantsett: Godt å ha deg tilbake og vite at noe ala det samme blodet som Snorre nå skal passe på igjen.

Lenke til kommentar
Er planen at Orresnei og twfa skal ha moderatorjobb på rundgang eller? Bare jeg som ser et mønster? twfa sluttet, da hadde Orresnei vært moderator en liten stund. Orresnei, sluter på'n igjen for twfa :p .

 

Orresnei har og sagt at om det er i interesse for han og om forumstyret vil ha han tilbake kan det være aktuelt å være moderator igjen etter studiene, slutter twfa igjen da? :tease:

 

Men uantsett: Godt å ha deg tilbake og vite at noe ala det samme blodet som Snorre nå skal passe på igjen.

7065341[/snapback]

Er de i slekt? Hvorfor slutta twfa i det heletatt?

Endret av dabear
Lenke til kommentar
"Kjempebra! En god moderator er alltid velkommen tilbake igjen! :)"

"Ehey! En positiv vending. Forumet trenger deg som moderator TWFA."

"Det er bra! En av de beste moderatorene som har vært her mens jeg selv har vært her."

"Good stuff - flink mann  :thumbup:"

"Gratulerer - en bruker (og nå moderator) på forumet jeg alltid har hatt respekt for, alltid saklig og objektiv :)"

"Konge! Han er en fullerfaren moderator som eier litt vett! Veldig bra!"

"Endelig en med hår på kassa  :thumbup:"

"Dette er som om en spiller solgt til utlandet kommer tilbake til hjemlige trakter etter proffoppholdet."

Takk! Det varmer, spesielt siden dere vet hva dere går til. Jeg er glad i dere også! :love:

 

Så hva blir din første handling tilbake i moderatorskoene? :)

7063910[/snapback]

Jeg skulle ønske det var noe dramatisk - stenge SO5 kanskje... :innocent:

 

Men nei da, det var noe så prosaisk som å flytte en post fra "Digitale kompaktkamera" til "Videokamera" hvor den hørte hjemme. Det er moderatorens hverdag, raske biler og vakre damer har vi bare på filmplakatene. ;)

 

Når vi snakker om raske biler: Om noen skal prøve å bestikke meg så ønsker jeg meg denne: Link

 

*Holde kjeft før jeg sier noe dumt. *

7064086[/snapback]

Men Chills da, vi vet jo at du sier det med kjærlighet.

 

Til dere alle: Til meg kan dere si det meste, men gjør det helst i dannede former om dere ønsker et dannet svar. Og gjør det på PM, ikke i tråden som modereres.

 

Ahhw... =D Jeg har savnet deg, TWFA! Alltid hyggelig å bli moderert av deg! ;)

7064129[/snapback]

Hyggelige brukere føler det sånn. Da blir moderatorene gjerne hyggelige også.

 

Jaja, ikke verst. Husk, alt med måte. Så har vi deg lengre. :)

7064502[/snapback]

Ja, det var det da. Takk for rådet. Så får vi se om jeg klarer å begrense innsatsen såpass at jeg ikke blir tvunget til å velge. Kanskje jeg kunne skrive en liten programsnutt som stenger net nettleseren etter et antall minutter, og ikke lar meg starte den igjen før det er gått et par timer.

 

Er planen at Orresnei og twfa skal ha moderatorjobb på rundgang eller?

7065341[/snapback]

Tja, det var ingen dum ide...

 

Etter at TWFA laget denne tråden er jeg blitt en stor fan!

Det varmer å høre at noen likte akkurat den tråden. Noen stor suksess ble den ikke i antall poster, til det er metadiskusjonen for tørr. Men jeg følte at emnet var viktig.

 

Og nå som han har tid til å modere kan det kanskje også bli tid til en PRS middag i Bergen. (Ok, det er lang tur fra Stokke, men for enkelte ting kjører man langt...)

7065723[/snapback]

Name the time and place. :thumbup:

 

Far og son, med TWFA som den eldre part. Han slutta fordi han hadde for mykje anna å prioritere trur eg.

7065960[/snapback]

Det er korrekt. Og jeg har strengt tatt ikke noe mindre å gjøre nå, men noen må forsvare slektens ære. :cool:

 

Endelig, kanskje OT-poster faktisk blir slettet igjen.

7066427[/snapback]

Du skal ikke se bort fra det. Kom med forslag. ;)

 

Nei da, det er ikke en trussel. Men jeg er den samme som forrige gang, på godt og (synes sikkert noen) vondt. Dog er det ikke jeg som setter reglene, blir det slettet så er det fordi forumstyret synes det trengs. Jeg og de andre moderatorene er bare hjelpende hender her.

 

Dette er en styrke for modteamet, uten tvil. De siste månedene er Jarmo, ATWindsor og nå TWFA inne i rekkene. Det er en lagopstilling som lukter suksess. :)

7066436[/snapback]

Glad for å kunne slutte meg til et så sterkt team! Spesielt siden det er folk som er aktive i mitt hjertebarn PRS.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...