the_masked_cow Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 jeg satt og kikket på hardware.no og så plutselik så kommer den lyden som kommer når noen skriver noe til deg. der står det at jeg skrev "jeg er en and" hva i alle dager er det som foregår? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 jeg satt og kikket på hardware.no og så plutselik så kommer den lyden som kommer når noen skriver noe til deg. der står det at jeg skrev "jeg er en and" hva i alle dager er det som foregår? 7063848[/snapback] Unnskyld meg, men: Haha! :!: Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 jeg skjønner at dere synes dette er morsomt men det jør ikke jeg. jeg er bekymret Lenke til kommentar
Nikki Nutz Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har det skjedd flere ganger? * Kan være en fyr som køddet med deg @ Hacking elns * Kan være et msn virus ? * Du kan ha vært litt trøtt ? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg tror at den du snakket med kopierte nicket ditt, og skrev det. Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Har det skjedd flere ganger? * Kan være en fyr som køddet med deg @ Hacking elns * Kan være et msn virus ? * Du kan ha vært litt trøtt ? 7063889[/snapback] hehe det kan være alle de tingene, jeg skjekker for virus nå, jeg har vært på lan og vært våken ganske lenge, + at jeg alltid har vært redd for hackere Lenke til kommentar
Nikki Nutz Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 hahah jeg vet hva som har skjedd det er en sånn plugin til msn, husker fa*n ikke hva det heter men jeg har brukt det før da kan du gjøre sånn at det ser ut som at det er han som har sendt meldingen Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Tenker "Cow" og "Duck".... Mulig MSN blander begrepene? MS er jo ikke akkurat berømt for sine oversettelser, snarere beryktet... Kan jo være et forsøk på enda noen "smarte" greier som ikke funker helt 100 Endret 13. oktober 2006 av trn100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå