Even. Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Da har jeg endelig fått min nye iPod Nano 8gb. Sort som natten. Er på jobb og gleder meg som en unge til å komme hjem til den Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Kondolerer . Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Kondolerer . 7063958[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Er de fremdeles like sensitive til riper? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Gratulerer masse! Ikke hør på folk som ikke liker iPod! Alle vet at det er et kvalitetsprodukt som du kommer til å få masse glede av å ha! Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Er de fremdeles like sensitive til riper? 7063976[/snapback] Overflaten på den nye typen skal være mye mer motstandsdyktig mot riper... tror overflaten skal være av aluminium hvis jeg ikke tar feil. PS. Grattis med ny spiller.... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Har vel hatt to ipoder før denne. Kunne ikke vært mer fornøyd Jeg har forøvrig også hatt Creative Zen og en del andre Mp3-spillere (jobber i bransjen, så da må man jo ha alt det kule butikken får inn ), men har alltid likt ipod best. Overflaten og byggekvaliteten genrelt virker langt bedre på denne. Jeg kan sikkert komme med en mer fyldige omtale når jeg har hatt den i bruk en stund, om noen skulle ønske det. Overflaten er aluminium og baksiden og frontdelen er i en del og ikke to. Fingermerker vises heller ikke i finishen, noe som var et (stort) prolem på gamle ipoder. Endret 13. oktober 2006 av Even. Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har vel hatt to ipoder før denne. Kunne ikke vært mer fornøyd Jeg har forøvrig også hatt Creative Zen og en del andre Mp3-spillere (jobber i bransjen, så da må man jo ha alt det kule butikken får inn ), men har alltid likt ipod best. Overflaten og byggekvaliteten genrelt virker langt bedre på denne. Jeg kan sikkert komme med en mer fyldige omtale når jeg har hatt den i bruk en stund, om noen skulle ønske det. 7064326[/snapback] Gjerne det... Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Gratulerer da.. har selv en iPod Sølv 2GB og er strålene fornøyd. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 "Vi e aillj i samma båt" dvs at du og jeg har den samme Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 creative zen vision:m.. sier bare det Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Gratulerer, håper den gir mange timer med hygge Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Kondolerer . 7063958[/snapback] Faen, det skulle jeg skrive. Jaja, du får nyte den så lenge den lever. Skulle tro iPodene ble produsert i Afrika. Alle har AIDS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå