V?rbris Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei Har en stund brukt dette program og er fornøyd men har noen spørsmål som muligens noen har svar på. Dette gjelder når jeg går in på tools - software explorer og kategori startup programs. Der får jeg listet programmer noen merket med allowed og andre merket not yet classified. Av flere er AVG antivirus - AVG Anti-spyware - Operativsystemet Windows merket not yet classified. Siden disse er kjente programmer og lagt inn av meg selv hvordan kan jeg da få de merket med allowed? Ser at det under veiledning står dette: Add or remove items from the Windows Defender allowed list: To complete these steps, you must be logged on as Administrator or be a member of the Administrators group. Hva vil det si? Kan jeg ikke godkjenne disse program selv manuelt? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Du må logge inn som administrator for å endre det, eller være admin. Endret 13. oktober 2006 av stealthy Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei Ja ser det men hvordan gjør jeg det? De eneste ganger jeg får spørsmål om dette er ved scanning i sikkerhetsmodus der jeg logger inn som bruker. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Får du ikke valget om å logge inn som administrator når du får opp login screen i sikkermodus? Jeg får det på min pc Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Jo det stemmer jeg får valget om og logge inn med enten brukernavn eller som du sier administrator. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Logg inn som administrator da :/ Hvis jeg forstår problemet ditt riktig så er det løsningen. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Har logget inn som administrator til ingen hjelp. Fikk ikke omgjort kjente programmer fra not classified yet til allowed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå