Thelle Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Hei, Jeg lurer på om jeg kan installere alt av OS og drivere på en HDD som skal inn i en annen maskin med identisk oppsett? Jeg mangler kabinett til maskin nr2 og får derfor ikke bygget den ferdig. Men jeg ønsker å legge inn alt slik at det fungerer med en gang maskinen er bygget. Det jeg da lurer på er om det er noe problem med dette da HK'ene er identiske? (topic stemmer kanskje ikke 100% men noe måtte jeg jo finne på) -Thelle- Endret 16. oktober 2006 av Thelle Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hvis de er identiske med alle drivere tror jeg det skal gå bra. Det eneste som kan skje er at du får en blåskjerm. Ikke værre, og da er det bare å formatere ! Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har hørt noe om at de kan ha forskjellig signatur. Og at det derfor ikke går. Men jeg er litt grønn på slikt. Det er to klin like oppsett med deler kjøpt samtidig. -Thelle- Lenke til kommentar
Caze Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det skal gå fint, dersom de er helt like. Jeg tipper du tenker på at man kanskje blir bedt om å aktivere Windows på nytt, fordi Windows oppdager at du er på et annet hovedkort enn da det ble aktivert forrige gang (?). Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 Nei, jeg tenkte mer på det at man måtte legge inn alt på nytt igjen. Men jeg gjorde det enkleste. Ventet på kabinettet som manglet, bygget opp maskinen og smalt igang installeringa. Takker for all hjelp -Thelle- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå