Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Er det lovlig at elevene må vaske og rydde skolen?

Dimanche

Anbefalte innlegg

Jaja Dimanche.. denne tråden måtte jo bare komme! :D

Det som er morsomt er at det er kun deres klasse som må rydde!

Jeg synes personlig at det er skikkelig digg å se deg og Teodor aka Teodorull, gå rundt å vaske å rydde mens jeg gjør meg klar for å gå hjem :tease:

Dere har bare godt av det ;) Dessuten gjør dere jo slik det blir kjekt for meg å være på skolen.

JEg sier bare: EID Dimanche! ...EID! :ph34r:

Endret av ChrizZor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er en slags ordning som jeg har fått ansvaret for å gjennomføre. Min klasse. (13 stykker), må rydde og sørge for at alt ser greit ut. Vi har 3 uker, så er det neste klasse.

Problemet er ikke at jeg må rydde, det kan jeg godt gjøre, men synes det er drøyt å måtte plukke opp dritten til til over 150 skoleelver to ganger daglig. Det er jo også et problem at ikke alle i klassen gidder å rydde, slik at jeg ofte må være igjen å ta ganske mye selv.

Det som gjør at denne ordningen er litt kjip er jo at de andre elevene da "kan rote så mye de vil" uten at de må rydde igjen, bortsett fra når det er deres uke... :thumbdown:

Men det er vel (dessverre?) ikke ulovlig da.  :ermm:

7155931[/snapback]

Jaja Dimanche.. denne tråden måtte jo bare komme!  :D

Det som er morsomt er at det er kun deres klasse som må rydde!

Jeg synes personlig at det er skikkelig digg å se deg og Teodor aka Teodorull, gå rundt å vaske å rydde mens jeg gjør meg klar for å gå hjem  :tease:

Dere har bare godt av det ;) Dessuten gjør dere jo slik det blir kjekt for meg å være på skolen.

JEg sier bare: EID Dimanche! ...EID!  :ph34r:

7198856[/snapback]

Selveid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...