Gå til innhold

Manglende respekt for hverandre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man må ha i tankene at mange forum brukere er unger under 18år som ikke er så `modne`,eller tenker så langt og mye over hva de skriver.

Sånne folk er også å treffe når man spiller fks. CS/CS:S og andre nettspill,de ungene som kaller folk for noob,nabb,pwned,owned og banner osv.

Det gjelder å utrykke seg rett,tenke over hva som blir skrevet,fordi å kommunisere med andre via tekst er ikke så forskjellig fra å snakke med folk ansikt til ansikt,dette tenker mange ikke over...

Lenke til kommentar

Jeg er rimelig ny her riktignok, men det må da være en trend blandt enkelte som handler om å kaste seg inn med et eller annet ubrukelig utsagn som stjeler all fokus fra trådens opprinnelige mening. Det er hyggelig å diskutere det som tråden handler om. Et eksempel er jo dersom jeg klikker meg inn på en Gears of War tråd vil jeg gjerne snakke om det, og ikke et eller annet ps3 spill som en eller annen mener er bedre.

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Ja off topic prat kan være veldig irriterende og slitsomt det er jeg helt enig i. :mad:

Noe av det værste jeg vet er folk som kommenterer rettskrivingen til folk,og ofte lager den opprinnelige tråden til en rettskrivingstråd.

Disse kverrulantene går ofte igjen og er å se i flere tråder der de kommenterer skrivingen til folk.

En ting er visst språket er type sms/dialekt eller 1337 haxor språk,det liker ikke jeg heller i innlegg,men generell feilskriving er da ingenting å henge seg opp i.....

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Dette forumet er nå i fult forfall. Det er på tide de kommer med denne konsoll inndelinga det var snakk om en periode. Hvor blir det av denne nye forumstrukturen? PS3 folk er hårsåre, 360 folk er ertete, og Wii gjengen er rir på suksessbølga si.

Dette blandet sammen blir bare noen hysterisk vittige tråder av, men spill og nyheter blir uviktige og forsvinner oppi det hele. Til mange sin store glede har jeg trekt meg delvis tilbake fra dette forumet for det er rett og slett blitt for latterlig, selv for meg, og de som kjenner/hater meg vet at det sier sitt.

Lenke til kommentar
Det er alltid dei som ropar høgast som får vilja si visar det seg. ;)

Og nokre folk kan ikkje ha vener i det verkelege liv i det heile tatt, når livet består i å gjere alt ein kan for å provosere andre på nettet. Og ALDRI godta egne feil, sjølv når det er openbert for alle andre.

Dei bør seriøst ta seg ein øl, stikka på byn og få seg noko for ein gongs skuld, er mitt forslag.

7930557[/snapback]

Er du virkelig seriøs her?

Jeg sier hårsår og tipp hvem som spretter opp.

På tide å slutte å fantasere om hvordan livene til andre på forumet er utenom dette forumet, det er da det begynner å gå for langt.

Lenke til kommentar

Eg, hårsår?

Var no ikkje meininga å rette det mot nokon spesielle personar. Men viss du føler deg truffe beklagar eg. Må få lov å setje ting på spissen iblant.

Å vere hårsår kan definerast som å bli lett provosert av ting. Kanskje du lid litt av samme problemet du anklagar meg for?

Lenke til kommentar
Dette forumet er nå i fult forfall. Det er på tide de kommer med denne konsoll inndelinga det var snakk om en periode. Hvor blir det av denne nye forumstrukturen? PS3 folk er hårsåre, 360 folk er ertete, og Wii gjengen er rir på suksessbølga si.

Dette blandet sammen blir bare noen hysterisk vittige tråder av, men spill og nyheter blir uviktige og forsvinner oppi det hele. Til mange sin store glede har jeg trekt meg delvis tilbake fra dette forumet for det er rett og slett blitt for latterlig, selv for meg, og de som kjenner/hater meg vet at det sier sitt.

7930461[/snapback]

Trur det vil gjøre godt ja=) så jeg er enig..

Hvor blir det av den nye forumstrukturen?

Synes det tar ganske lang tid... spesielt siden forumet virklig skriker etter den inndelinga nå.

Endret av RockyIII
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Greit med diskutering, men en del Krangling om havs om er best og hva som "suger" kan man gå lei av, leser som oftest disse trådene og svarer ikke på dem, men om du svarer litt feil så tenner noen i alle fall på ALLE pluggene.

Lenke til kommentar
Snip! Du trenger ikke sitere hele innlegget. Hilsen moderator.

Jeg håper dere oppfattet meningen med dette innlegget, det skulle være ganske klart. Dere som ikke oppfattet poenget får prøve å lese en gang til før de kommenterer innlegget. Takk for deres oppmerksomhet.

Snorre :)

7063048[/snapback]

Ikke at jeg skal fornærme deg men jeg er en del inne på den siden av forumet og mye av de stedene (har faktisk startet en sånn tråd med mange svar) som faktisk er helt fine og da mener jeg de fleste av dem!

Jeg synes ikke dette er noe problem så lenge det er så lite av det men jeg er enig at det hadde vært fint om det ikke var noe i det hele tatt :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Man skulle tro at deling av forumet skulle gjøre tilstander med manglende respekt for hverandre bedre. Det har det til en viss grad gjort. Men man har fremdeles en del som gjør at det ikke fungerer som det burde.

Jeg kan ikke snakke for de andre forumene, da jeg i all hovedsak oppholder meg i felles og Sony forumet. Det er Sony jeg har valgt å sette penger på i denne omgang, og hva svarten har jeg å hente på å rakke ned på andre konsoller for å manifestere mitt valg? Jeg bruker en del tid inne på Sony forumet for å dementere direkte feil, oppblåste uttalelser, hetsing og å slå ned på direkte angrep med en klar agenda om å sette noe som slett ikke fortjener det i et dårlig lys.

Så kommer jo den dagen at man blir hengt ut for dette også.. Kvalmende positiv? Jeg gir meg over.. Hva i all verden er det som feiler folk?

Er man fanboy av den grunn? Er man fanboy eller blind fordi man prøver å se ting fra en annen side enn det som er "in" for tida? Er man fanboy fordi man velger å stille seg kritisk til den endeløse strømmen av uttalelser fra forståsegpåere som aldri har bevist noe?

Jeg bare spør..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ikke at jeg skal fornærme deg men jeg er en del inne på den siden av forumet og mye av de stedene (har faktisk startet en sånn tråd med mange svar) som faktisk er helt fine og da mener jeg de fleste av dem!

Jeg synes ikke dette er noe problem så lenge det er så lite av det men jeg er enig at det hadde vært fint om det ikke var noe i det hele tatt :D

8558078[/snapback]

Tilstandene var verre før. Jeg tror den var på bedringens vei allrede før jeg skrev tråden. Nå er den blit enda bedre etter delingen av konsoll-kategorien.

Snorre :)

Lenke til kommentar

Det er en trend i omtrent alle forums og steder hvor man kan legge igjen kommentarer at det i de tre-fire siste årene har blitt utrolig fiendlig og uvennlig oppførsel og er absolutt ikke et gamer.no ekslusivt problem. Det har trolig med at de fleste oppfatter anonymiten som internett gir oppfattes som veldig befriende og får folk til å tror at normal sosial oppførelse ikke gjelder.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...