Gå til innhold

Manglende respekt for hverandre

Anbefalte innlegg

Hvordan virker egentlig denne ignore funksjonen? Fjerner den tråder, PMer, poster ifra den brukeren? Kan bli stygt hvis noen siterer den brukeren da.

7066509[/snapback]

Den fjerner ikke tråder som sådan, men innholdet brukeren har skrevet i det første innlegget samt alle andre innlegg han har skrevet. Jeg vet ikke om man mottar PMs igrunnen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Hva med å dele inn forumet i tre deler; "Xbox 360" "Wii" og "Playstation 3" ? istedet for at alle skal rakke ned på hverandre samme sted :cool:

7069205[/snapback]

Debatt om ny forumstruktur på Gamer.no :)

7069283[/snapback]

Ja, vil det faktisk skje noe vedr. forumstruktur, eller vil vi være stuck med forumstrukturen slik den er i dag?
Lenke til kommentar

Det å dele forumene er ingen dum ide, spesielt når ps3 kommer for fult så vil det bli mange ps3 tråder... og det vil nok hindre en del av de største kranglefantene å møtes :D Men jeg trur nok at folk vil krangle litt uansett.... for noen vil nok bli fristet til å hoppe over i "motstanderens"-forum og skape litt debatt... dog blir det betraktilg færre slike tråder :D

Lenke til kommentar
Det å dele forumene er ingen dum ide, spesielt når ps3 kommer for fult så vil det bli mange ps3 tråder... og det vil nok hindre en del av de største kranglefantene å møtes :D Men jeg trur nok at folk vil krangle litt uansett.... for noen vil nok bli fristet til å hoppe over i "motstanderens"-forum og skape litt debatt... dog blir det betraktilg færre slike tråder :D

7079452[/snapback]

Neppe. Å dele opp forumet i tråder spesifikt for hver konsoll vil bare øke motsetningene. Hele ideen med å plassere alle konsoller i samme tråd er å fokusere på de gode spillopplevelsene, fremfor plattformene. Den gode tanken bak er at man kan få synspunkter til mange flere, fremfor at det blir en liten gruppe fans i hver kategori som sitter og skriver for hverandre. Problemet er at dette krever voksne brukere.

Dessuten vil en oppdeling innad i konsollene vanskeliggjøre debatter om multiformatspill, som f.eks. Assassins Creed. Hvor skal man poste en tråd om denne? I 360-forumet eller PS3-forumet?

Lenke til kommentar

7079452[/snapback]

Neppe. Å dele opp forumet i tråder spesifikt for hver konsoll vil bare øke motsetningene. Hele ideen med å plassere alle konsoller i samme tråd er å fokusere på de gode spillopplevelsene, fremfor plattformene. Den gode tanken bak er at man kan få synspunkter til mange flere, fremfor at det blir en liten gruppe fans i hver kategori som sitter og skriver for hverandre. Problemet er at dette krever voksne brukere.

Dessuten vil en oppdeling innad i konsollene vanskeliggjøre debatter om multiformatspill, som f.eks. Assassins Creed. Hvor skal man poste en tråd om denne? I 360-forumet eller PS3-forumet?

7079642[/snapback]

Det er vel ganske klart at voksne brukere er det "far between" Så oppdeling a forum er nok ingen dum ide.

Det hadde nok blitt postet tråder i begge forum :whistle:

Lenke til kommentar
Hva med å dele inn forumet i tre deler; "Xbox 360" "Wii" og "Playstation 3" ? istedet for at alle skal rakke ned på hverandre samme sted :cool:

7069205[/snapback]

Jeg synes faktisk at det var en god ide! :)

7069251[/snapback]

Kunne vært kult, men digger å lese postene der gamere "kriger" og rakker ned på den andre partens favorittkonsoll, har hatt ekstremt mange gode lattere. Og også lært mye av disse debattene selv om jeg ikke har vært så aktiv selv...

Lenke til kommentar

7069205[/snapback]

Jeg synes faktisk at det var en god ide! :)

7069251[/snapback]

Kunne vært kult, men digger å lese postene der gamere "kriger" og rakker ned på den andre partens favorittkonsoll, har hatt ekstremt mange gode lattere. Og også lært mye av disse debattene selv om jeg ikke har vært så aktiv selv...

7115743[/snapback]

Har du ledd av konsollkrigen.

"is this war funny to you?"

:!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...