Snorre Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Hvordan virker egentlig denne ignore funksjonen? Fjerner den tråder, PMer, poster ifra den brukeren? Kan bli stygt hvis noen siterer den brukeren da. 7066509[/snapback] Den fjerner ikke tråder som sådan, men innholdet brukeren har skrevet i det første innlegget samt alle andre innlegg han har skrevet. Jeg vet ikke om man mottar PMs igrunnen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Du kan velge kven du ønsker å motta PM frå i kontrollpanelet: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Msg&CODE=02 Ellers har vel Snorre sagt det som er nødvendig å seie i første innlegg. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hva med å dele inn forumet i tre deler; "Xbox 360" "Wii" og "Playstation 3" ? istedet for at alle skal rakke ned på hverandre samme sted Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hva med å dele inn forumet i tre deler; "Xbox 360" "Wii" og "Playstation 3" ? istedet for at alle skal rakke ned på hverandre samme sted 7069205[/snapback] Jeg synes faktisk at det var en god ide! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hehe, det har vært snakk om å gjøre noe med Gamer.no delen lenge. Og da mener jeg lenge.. Men de fatatt admin folke er så sinnsykt trege, så vi har ikke sett noe til det enda. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hva med å dele inn forumet i tre deler; "Xbox 360" "Wii" og "Playstation 3" ? istedet for at alle skal rakke ned på hverandre samme sted 7069205[/snapback] Debatt om ny forumstruktur på Gamer.no Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Vel, den er ihvertfall ikke gammel Er som styret spørr etter en ting, men driter lang f**n i hva som blir svaret. Men skal ikke ta denne diskusjonen nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hva med å dele inn forumet i tre deler; "Xbox 360" "Wii" og "Playstation 3" ? istedet for at alle skal rakke ned på hverandre samme sted 7069205[/snapback] Debatt om ny forumstruktur på Gamer.no 7069283[/snapback] Ja, vil det faktisk skje noe vedr. forumstruktur, eller vil vi være stuck med forumstrukturen slik den er i dag? Lenke til kommentar
bluejudas Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det å dele forumene er ingen dum ide, spesielt når ps3 kommer for fult så vil det bli mange ps3 tråder... og det vil nok hindre en del av de største kranglefantene å møtes Men jeg trur nok at folk vil krangle litt uansett.... for noen vil nok bli fristet til å hoppe over i "motstanderens"-forum og skape litt debatt... dog blir det betraktilg færre slike tråder Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det å dele forumene er ingen dum ide, spesielt når ps3 kommer for fult så vil det bli mange ps3 tråder... og det vil nok hindre en del av de største kranglefantene å møtes Men jeg trur nok at folk vil krangle litt uansett.... for noen vil nok bli fristet til å hoppe over i "motstanderens"-forum og skape litt debatt... dog blir det betraktilg færre slike tråder 7079452[/snapback] Neppe. Å dele opp forumet i tråder spesifikt for hver konsoll vil bare øke motsetningene. Hele ideen med å plassere alle konsoller i samme tråd er å fokusere på de gode spillopplevelsene, fremfor plattformene. Den gode tanken bak er at man kan få synspunkter til mange flere, fremfor at det blir en liten gruppe fans i hver kategori som sitter og skriver for hverandre. Problemet er at dette krever voksne brukere. Dessuten vil en oppdeling innad i konsollene vanskeliggjøre debatter om multiformatspill, som f.eks. Assassins Creed. Hvor skal man poste en tråd om denne? I 360-forumet eller PS3-forumet? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det å dele forumene er ingen dum ide, spesielt når ps3 kommer for fult så vil det bli mange ps3 tråder... og det vil nok hindre en del av de største kranglefantene å møtes Men jeg trur nok at folk vil krangle litt uansett.... for noen vil nok bli fristet til å hoppe over i "motstanderens"-forum og skape litt debatt... dog blir det betraktilg færre slike tråder 7079452[/snapback] Neppe. Å dele opp forumet i tråder spesifikt for hver konsoll vil bare øke motsetningene. Hele ideen med å plassere alle konsoller i samme tråd er å fokusere på de gode spillopplevelsene, fremfor plattformene. Den gode tanken bak er at man kan få synspunkter til mange flere, fremfor at det blir en liten gruppe fans i hver kategori som sitter og skriver for hverandre. Problemet er at dette krever voksne brukere. Dessuten vil en oppdeling innad i konsollene vanskeliggjøre debatter om multiformatspill, som f.eks. Assassins Creed. Hvor skal man poste en tråd om denne? I 360-forumet eller PS3-forumet? 7079642[/snapback] Det er vel ganske klart at voksne brukere er det "far between" Så oppdeling a forum er nok ingen dum ide. Det hadde nok blitt postet tråder i begge forum Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det er vel ganske klart at voksne brukere er det "far between" Så oppdeling a forum er nok ingen dum ide. Det hadde nok blitt postet tråder i begge forum 7080146[/snapback] Ja, forumet som det er i dag er kanskje modent (eventuelt umodent) for en slik endring. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Uansett, så kan man poste multiplatform spill i Generell forumet. Ingen ting som hindrer for det. Men en oppdeling vil jeg tro kunne hjulpen litt på spenningen. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Slik jeg ser det er forumet allerede delt. Men alle poster i samme del og det er nettopp det som skaper spenningen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vi har ført og skal føre iallefall en strengere linje ovenfor useriøs posting og trolling på forumet siste ukene. Og jeg synes allerede nå at det har betalt seg iform av mindre tull. Hva synes dere? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vel, synes hele konsoll dele har stoppet opp jeg. Spesielt etter dere begynte å moderer på onsdag, eller torsdag Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jo, men vi må være strenge først før vi kan løse opp også vettu. Bli kvitt verkebyllen ved å kutte den løs - da tar vi alltid med litt frisk hud også... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hva med å dele inn forumet i tre deler; "Xbox 360" "Wii" og "Playstation 3" ? istedet for at alle skal rakke ned på hverandre samme sted 7069205[/snapback] Jeg synes faktisk at det var en god ide! 7069251[/snapback] Kunne vært kult, men digger å lese postene der gamere "kriger" og rakker ned på den andre partens favorittkonsoll, har hatt ekstremt mange gode lattere. Og også lært mye av disse debattene selv om jeg ikke har vært så aktiv selv... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hva med å dele inn forumet i tre deler; "Xbox 360" "Wii" og "Playstation 3" ? istedet for at alle skal rakke ned på hverandre samme sted 7069205[/snapback] Jeg synes faktisk at det var en god ide! 7069251[/snapback] Kunne vært kult, men digger å lese postene der gamere "kriger" og rakker ned på den andre partens favorittkonsoll, har hatt ekstremt mange gode lattere. Og også lært mye av disse debattene selv om jeg ikke har vært så aktiv selv... 7115743[/snapback] Har du ledd av konsollkrigen. "is this war funny to you?" :!: Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Huff.. liten stund siden jeg har vært innom og virkelig lest på de forskjellige topicene. Fader ikke morsomt engang. Virker som tråder er laget for å slenge dritt om andre konsoller eller for å hisse opp folk. Blir bare teit og slitsomt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå