Gå til innhold

RS:Vegas face mapping video. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med andre ord; enkel misunderstandig over nett :wee: Men eg skulle lagt inn quote i første innlegget om kameraet så du ikkje hadde blitt forvirret :p

EDIT: Er litt usikker på om eg kommer til å invistere i kameraet med ein gang, eg velger heller eit ekstra spill fram det for å si det slik.

EDIT: Saftig leif som kunne fått kem som helst til å lure :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har egentlig aldri vært i tvil om at dette spillet skal kjøpes, koste hva det koste vil, men jeg er i ferd med å forelske meg litt i dette spillet.

Hele RS-serien er jo en lang lykkerus, og det her bare bygger videre på godfølelsen.

Vi her på Gamer MÅ få til "litt" spilling over Live med dette spillet!

Lenke til kommentar
Har egentlig aldri vært i tvil om at dette spillet skal kjøpes, koste hva det koste vil, men jeg er i ferd med å forelske meg litt i dette spillet.

Hele RS-serien er jo en lang lykkerus, og det her bare bygger videre på godfølelsen.

Vi her på Gamer MÅ få til "litt" spilling over Live med dette spillet!

7063736[/snapback]

Blir herlig med live spilling ja :D

Lenke til kommentar

Var oppe på messen igjen i dag med kona. Skulle jo egentlig ikke spille, men hu forsvant bort og så på Nintendo DS så da benyttet jeg sjansen og prøvde litt mere RS6 Vegas.

Grafisk var det ikke det beste jeg har sett, men det var et mørkt brett. Men syntes det var en del jaggies her og der, altså kanksje litt dårlig anti aliasing? For all del, det ser veldig bra ut. Men er litt spent på den endelig resultatet grafisk. Men spillbarheten her blir det viktigste. Digger sånne spill som coop over nett. Animasjonene/bevegelsene på soldatene og fiendene var veldig bra.

Ellers - kameraet kjøpte jeg lanseringsdagen i begynnelsen av måneden. Prøvd det en par ganger og står nå pent i hylla. Blir mere aktuelt når flere på friendslista for det. Og det blir kult med RS6 Vegas da, pluss når flere spill støtter det.

Dr Peedee

Lenke til kommentar
EDIT: Er litt usikker på om eg kommer til å invistere i kamerater med ein gang, eg velger heller eit ekstra spill fram det for å si det slik.

7063594[/snapback]

Ja, jeg foretrekker også spill framfor venner :p

7064807[/snapback]

Nei for eit flott gullkorn der gitt, no lo eg faktisk av min latterlige skriveleif :thumbup:

Herlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...