Straffa Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Du tar feil. 7063553[/snapback] Vi begge tok litt feil her vel. Du snakket om kamera og jeg snakker om RS:Vegas Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Med andre ord; enkel misunderstandig over nett Men eg skulle lagt inn quote i første innlegget om kameraet så du ikkje hadde blitt forvirret EDIT: Er litt usikker på om eg kommer til å invistere i kameraet med ein gang, eg velger heller eit ekstra spill fram det for å si det slik. EDIT: Saftig leif som kunne fått kem som helst til å lure Endret 14. oktober 2006 av Mala Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har egentlig aldri vært i tvil om at dette spillet skal kjøpes, koste hva det koste vil, men jeg er i ferd med å forelske meg litt i dette spillet. Hele RS-serien er jo en lang lykkerus, og det her bare bygger videre på godfølelsen. Vi her på Gamer MÅ få til "litt" spilling over Live med dette spillet! Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har egentlig aldri vært i tvil om at dette spillet skal kjøpes, koste hva det koste vil, men jeg er i ferd med å forelske meg litt i dette spillet. Hele RS-serien er jo en lang lykkerus, og det her bare bygger videre på godfølelsen. Vi her på Gamer MÅ få til "litt" spilling over Live med dette spillet! 7063736[/snapback] Blir herlig med live spilling ja Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Etter å ha sett noen video fra MP delen så blir nok dette veldig bra Endret 13. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Var oppe på messen igjen i dag med kona. Skulle jo egentlig ikke spille, men hu forsvant bort og så på Nintendo DS så da benyttet jeg sjansen og prøvde litt mere RS6 Vegas. Grafisk var det ikke det beste jeg har sett, men det var et mørkt brett. Men syntes det var en del jaggies her og der, altså kanksje litt dårlig anti aliasing? For all del, det ser veldig bra ut. Men er litt spent på den endelig resultatet grafisk. Men spillbarheten her blir det viktigste. Digger sånne spill som coop over nett. Animasjonene/bevegelsene på soldatene og fiendene var veldig bra. Ellers - kameraet kjøpte jeg lanseringsdagen i begynnelsen av måneden. Prøvd det en par ganger og står nå pent i hylla. Blir mere aktuelt når flere på friendslista for det. Og det blir kult med RS6 Vegas da, pluss når flere spill støtter det. Dr Peedee Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 EDIT: Er litt usikker på om eg kommer til å invistere i kamerater med ein gang, eg velger heller eit ekstra spill fram det for å si det slik. 7063594[/snapback] Ja, jeg foretrekker også spill framfor venner Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 EDIT: Er litt usikker på om eg kommer til å invistere i kamerater med ein gang, eg velger heller eit ekstra spill fram det for å si det slik. 7063594[/snapback] Ja, jeg foretrekker også spill framfor venner 7064807[/snapback] Nei for eit flott gullkorn der gitt, no lo eg faktisk av min latterlige skriveleif Herlig! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Så evig fett, dette gleder jeg meg til Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Men var det ikke noe annet du kunne bruke livecamèn til på RS:Vegas? 7063134[/snapback] Mener jeg leste at man kunne gjøre håndbevegelse kommandoer... Veit ikke om det var noe sannhet i det.. Uansett, dette spillet gleder jeg meg veldig til! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Vakkert spill! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Dette blir vel nesten Ghost Recon: Advance Warfigher, men bare litt mere taktikk og innendørs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå