HermanHeydt Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg skal kjøpe meg et flunkende nytt system nå som jeg har fått studielån. Har tenkt å bruke max 30 000,- BRUK: Spill, 3d-animasjon og noe film-redigering Har satt opp følgende system foreløpig: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=32068 Dette systemet er uten skjermkort, trenger noen anbefalinger til dette. Usikker på om jeg skal gå for: Nvidias GeForce 7950 GX2 eller 7900GTX. Kjører skjermoppløsning på 1600x1200 og ønsker også denne oppløsningen i spill. Jeg er også usikker på minne-modulene jeg har valgt ut. I og med at jeg tenker å overklokke så trenger jeg litt ekstra "bang" Skal raide de 8 WD-diskene Lurer også på om hovedkortet jeg har valgt er det beste..... Setter pris på gode tips. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei! I den prisklassen er det nok best med et GeForce 7950GX2. Men jeg ville ikke kjøpt Raptor-disken, siden ytelseforskjellen i forhold til en god 7200rpm-disk er ikke merkbar. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
HermanHeydt Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Hei! I den prisklassen er det nok best med et GeForce 7950GX2. Men jeg ville ikke kjøpt Raptor-disken, siden ytelseforskjellen i forhold til en god 7200rpm-disk er ikke merkbar. Hilsen, efikkan. 7065133[/snapback] Takk for svar Noe peil på hvilket merke? Jeg hadde kanskje tenkt å gå for vannkjøling, får jeg noe gpu blokker til GX2? H Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hadde hvertfall fjerna den sølvblokka du har valgt. Koster 700 ekstra og hjelper 1-2% MAX.... Har du tenkt på hvordan slangetype/størrelse du skal ha? Ser ut som det er flere dimensjoner ute og går på det systemet ditt. Lenke til kommentar
HermanHeydt Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Hadde hvertfall fjerna den sølvblokka du har valgt.Koster 700 ekstra og hjelper 1-2% MAX.... Har du tenkt på hvordan slangetype/størrelse du skal ha? Ser ut som det er flere dimensjoner ute og går på det systemet ditt. 7066955[/snapback] Ja jeg har sett det selv nå, var en smule full idag tidlig rundt 0500, hehe Smekket bare opp det dyreste - så lite på slangedimensjoner. Har ikke lest noe særlig rundt om vannkjølingen, må nok bruke litt mer tid på kjølesystemet tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå