JhonnyO Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Hva kan det komme av? Jeg startet opp maskinen og nå fungerer ikke høyremuseklikk, noe som er litt rart, for den funket jo rett før jeg dro fra maskinen for to uker siden.. Jeg kjører windows xp home, er det noen som vet om eller hart hørt om noe som får høyremuseklikk til å plutselig forsvinne? Endret 13. oktober 2006 av JhonnyO Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hei! Har du forsøkt musen på en annen pc og en anne mus på din pc? Trykk noen ganger på begge mustastene, og se om det løser seg. Kanskje det er støv og skitt i musen? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
IP Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 SHIFT+F10 er tastatursnarveien for høyre musknapp. Fungerer den? Hvis ikke bør du prøve en annen mus. IP Lenke til kommentar
JhonnyO Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 det funker visst nå, begynte og funke sånn plutselig.. var visst noe kompatibilitetsgreier og sånn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå