Xiphac Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Selvfølgelig Wolverine! . Må også legge til at Phoenix i TLS var veldig "overbevisene". Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Spider-man er en puslete barnslig svekling jeg ikke klarer å like. Batman er mye tøffere. Superman eier jo alle uansett, så det blir bare nakent å like han. V hadde jævlig stil, og det likte jeg, selv om han jabba litt mye intellektuelt innimellom. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 den tøffeste er ikke blitt laget film av enda.. og er bare blitt spilt av 1 skuespiller i en tvserie........(og i noen animerte serier) green arrow.. han synger tilogmed sin egen kjennings melodi! eksmple http://www.youtube.com/watch?v=CJ9XLjPfyeE Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Gluttony fra Fullmetal Alchemist Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Jeg ønsker å nominere Eric Draven fra filmen The Crow. Edit: På en sterk andreplass plaserer jeg David Dunn fra filmen Unbreakable, håper noen andre nominerer han. Edit2: Batman er også særs tøff. Jeg hadde desuten X-Men maraton igår og må si meg enig i at Wolverine er en regelrett tøffing. Endret 14. oktober 2006 av Bruckiania Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Alle superhelters far er nok Supermann. Men hvorfor er ikke Fantomet nevnt her? En anne som burde kanskje være nevnt er: Fantonald Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Fantonald er tøff. Men han er vel mer tegneserie enn film. Min favoritt er nok Spider-Man. Endret 14. oktober 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Fantonald er vel mer tegneserie enn helt, men holder fremdeles til Fantomet Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Teenage Mutant Ninja Turtles, men det er fire stykk :| Men da må jeg si treneren deres; Splinter. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hun er ikke helt borte hun her heller *stort bilde* Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Helt: David Dunn og Spider-Man og Solid Snake. Skurk: Liquid Snake. Endret 14. oktober 2006 av Thrusthamster Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Batman såklart Supermann er jo udødelig (unntatt kryptonitt). Bedre å vite at superhelten er dødelig, og kan dø av ting vanlige mennesker kan. Supermann kan jo bare bruke laserstrålen sin på alt og alle, men Batman slåss og tar fancy moves på alt og alle :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hun er ikke helt borte hun her heller*stort bilde* Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 7070370[/snapback] Liker ikke Sarah Michelle Gellar som Buffy, da liker jeg mye bedre Kristy Swanson, som er originalen fra Buffy som kom i 92. Hun kicker vampyrer Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) ikke engang joss whedon likte hu .. og han skrev filmen.. og lagde serien Endret 15. oktober 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har alltid likt Batman. Husker jeg så tegneseriene om han på Cartoon Network. Strålende. Hmm, ingen nevner Zorro, men kan vel ikke gå under superhelt siden han ikke har utenomgjordiske evner. Også likt denne mannen! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Batman har heller ikke noen superkrefter.... er ikke han en superhelt? Green arrow har heller ingen superkrefter ... er ikke han en superhelt? Iron-Man har heller ingen superkrefter ... er ikke han en superhelt? Lex Luthor har heller ingen superkrefter ... er ikke han en superskurk? en bedre definisjon av superhelt finner man på wiki A superhero is a fictional character who is noted for feats of courage and nobility, who usually possesses abilities beyond those of normal human beings. Many superheroes have a colorful and distinctive name and costume Endret 15. oktober 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 austin powers såklart! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg fatter og begriper ikke hvorfor Lois and Clark - Supermann ikke står oppført under Supermann...! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Gir min stemme til Fantomet. Ånden som går! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå