norway Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Ser at den skal være uten støy , noe som klinger bra i mine øyre! Noen som har erfaring? Eller vill anbefale meg noe annet? Tenkte på 350w - whisper serie - enermax Takk Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Den er stillegående, men ikke uten støy.Dessverre røk min nettopp og har satt i en gammal intill jeg får erstattet/reparert Enermaxen, så nå merker jeg at Enermax strømforsyningen var stillegående, for den gamle jeg har stående o pc-en nå støyer noe sinnsykt. Men for all del, den er ikke lydløs. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Enermax CPU ? Det lukter nybegynner her. Men siden ikke jeg er slik nybegynner kan jeg se at det er en PSU, altså strømforsyning du snakker om her. Bare rett opp den overskriften du :smile: Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-05 15:53, skrev Lone*Desert-Fish:Enermax CPU ?Det lukter nybegynner her.Men siden ikke jeg er slik nybegynner kan jeg se at det er en PSU, altså strømforsyning du snakker om her.Bare rett opp den overskriften du :smile: Det lukter taktløshet her. Siden du ikke er "slik nybegynner" kan du kanskje spare deg for slike innlegg? Bare slett innlegget du :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå