Gå til innhold

Steam-spill: The ship?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje det er feil sted, men fant ikke noe annet sted å poste denne! Mod må gjerne flytte den..

Noen som har testet "The Ship" ? Det virker jo veldig kult.

Kunne tenkt meg en "Demo" føre jeg evt kjøper den. Noen som har det?

7062495[/snapback]

Du kan jo prøve 1.6 versonen hvis du har HL?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har prøvd det hos en kompis. Det er egentlig ganske kult og foregår slik: Du styrer en fyr, og du får i oppdrag om å drepe en annen passasjer. Underveis vil du finne våpen og klær, slik at du kan kle deg ut som en tulling med øks. Tingen er at du ikke kan drepe målet når noen ser på, for da vil vaktene komme og du kommer i fengsel og mister alle penga dine(som du trenger for å vinne).

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar

Spillet bygger på et godt konsept, Men rundene er for korte og serverene er fulle av tullinger som farer rundt å dreper alt de kommer over.

Det er et jævlig hastverk å finne personen du skal drepe før runden ender. Og når du først finner personen så er det ikke tid til å klekke ut sleipe metoder for å drepe eller å legge seg i bakhold.

Noen som vet om noen gode seriøse servere?

Lenke til kommentar

Ja, spillet bygger på ett veldig godt konsept.

Men det er som du sier, rundene er for korte, og folka dreper litt for mye på "måfå"..

Skulle heller vært slik at man kunne gått rundt, snakka med folk, rekognosert, blitt kjent med folk, også funnet den man skulle ha tak i.. Ta litt lenger tid..

Hvor lenge varer hver runde, 3-4 minutter? Blir for lite tid..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En stud siden jeg har spillt det siden jeg ikke kan spille det her jeg bor nå pga av en Firewall. Men Spillet er veldig gøy hvis man finner en server med folk som er der for å spille og ikke Drepe alt som rører på seg.

Blir også veldig bedre når du begynner å bli kjent med brettene hvor ting er etc.

For lang runde tid vil gjøre det veldig kjedelig hvis du blir tatt ut fort

Lenke til kommentar

Var kjempe kjekt når vi satt en gjeng på VT og hylte mens vi løp rundt der.

Mest morro var det når man fikk ordre om å drepe en venn og så sier du

bare til han "kom her, jeg fant et hemmelig rom" eller noe, og så vips :p

Men alene så blir det for kjedelig så.. ikke kjøp det om du ikke har noen å spille med.

Endret av Sjokoladekake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...