Aramis Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Har vurdert LiteOn 48x12x48 pga. Clone Cd støtten. (Hos ITbutikken framgår det ikke om programvare følger med Retail-versionen? NEC CD-RW 40x10x40 er også aktuell pga. samme støtte. Der følger programvare med. (Komplett Data). Takknemmelig for råd. Bruker Win98SE P3-1GH. Beste hilsen Aramis. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Tror nok LiteOn 48x12x48 skal være ok Lenke til kommentar
pegg Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 jeg har lite-on 40X brenneren, den er god men den klarte desverre ikke å lesebrenne en cd jeg hadde med SecuRom*new* i clone cd 4 Lenke til kommentar
titus Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Lefdal har Lite-on-brenneren til 495,-! Og ITbutikken.DK skal ha gebyr i tillegg til porto for å sende varer. Jeg er foreløbig godt fornøyd med min Lite-on 40-12-48. Bruker Mmore-plater fra Komplett. Lenke til kommentar
titus Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 Jeg kjøpte Lite-on retail fra ITbutikken.dk og det følger med Nero samt 1 CDRW og en CDR + audiokabel. Det er mulig å oppgradere til siste Nero versjon via internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå