astradoz Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 _ALDRI_ mer HW-LAN. Det lanet var ikke som forventet. De helvettes vaktene gikk meg på nervene. Alt skulle være så perfekt så det ble for "perfekt" at de klaget på alt og alle. Når det gjelder musikken så er det greit en gang i blandt, men det var jo musikk 24/7! t.o.m i kompo. Den musikken som var kl 10-12 var det jo ingen som likte, så hva var poenget med det da? GLHF på neste lan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) om noen i crew gjør en tabbe så kan du i 99% i tilfellene skylde på ledelsen. ergo må ledelsen organisere bedre neste lan. Endret 15. november 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 _ALDRI_ mer HW-LAN. Det lanet var ikke som forventet.De helvettes vaktene gikk meg på nervene. Alt skulle være så perfekt så det ble for "perfekt" at de klaget på alt og alle. Når det gjelder musikken så er det greit en gang i blandt, men det var jo musikk 24/7! t.o.m i kompo. Den musikken som var kl 10-12 var det jo ingen som likte, så hva var poenget med det da? GLHF på neste lan. 7288902[/snapback] Synes du overdriver litt, og det skyldes anger. Anger fører ofte til at man overdriver, både verbalt og skriftlig. Så ille var det faktisk ikke... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 _ALDRI_ mer HW-LAN. Det lanet var ikke som forventet.De helvettes vaktene gikk meg på nervene. Alt skulle være så perfekt så det ble for "perfekt" at de klaget på alt og alle. Når det gjelder musikken så er det greit en gang i blandt, men det var jo musikk 24/7! t.o.m i kompo. Den musikken som var kl 10-12 var det jo ingen som likte, så hva var poenget med det da? GLHF på neste lan. 7288902[/snapback] Hva hadde du forventninger om? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ja. PencilCase har rett. Hva hadde du forventningen om? Du vet ikke hvor hardt alle jobba sammen for å få lanet på beina. Du vet ikke hvor mange som ville det beste for deltakerne. Folk hadde jobba med planleggingen i flere måneder bare for å få gjennomført det, og det der er allt det fine du klarer å skrive om lanet? Synes det er dårlig gjort. Du kan prøve å være med på planleggingen og gjennomføringen av et like stort lan en gang, så for du se hvor mye det er å gjøre, hvor mye det er å holde styr på...Da...Først da kan du uttale deg... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Positivt Masse årleite folk Ganske bra liv Bra sceneshow Wrestlinga Anlegget på scenen Crewplassene Premiene Negativt For mye whining (Tåler dere ingenting?) Informasjonsflyten funka ikke alltid For seine leveringer (vannkokere, strømpadder) Litt strengt Litt lite fokus på compofinalene Fikk ikke åpnådd alle måla (men det skal vel bli bedre til neste år) Infodesken skulle vært ved ingangen (ble fortyrring fra scenen og vi måtte hente folk ved ingangen) Jeg kommer tilbake til neste år. Også da som crew. Håper crewet får delta i planleggingen da. Vi vet hva som må forbedres til neste år, bra denne tråden lever /hug Endret 15. november 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det vil bli mye bedre planlegging og flyt har jeg hørt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det vil bli mye bedre planlegging og flyt har jeg hørt... 7290415[/snapback] vel det gjenstår å se da. håper jo det. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ja var ikke på HW 06 Men tenker jeg drar på 07 (hvis det blir da) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det er bestandig verdifullt med konstruktiv feedback, fordi det gir organisasjonen pekepinn på hva som kan bli bedre. For min del håper jeg å kunne delta som crew til neste år, fordi at på tross av alle utfordringene, så klarte vi å takle det meste, og det resterende tok bare litt lengre tid. Den største verdien for meg var å få jobbe sammen med bare positive mennesker, som bidro etter beste evne for å skape en god opplevelse, og det uten å ta seg betalt. Den følelsen man da sitter igjen med kan ikke kjøpes for penger. Så til dere som ikke er 100% fornøyd, kom med konstruktive innspill, så tror jeg neste HW-lan blir perfekt. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 til å være mitt første store lanparty er jeg storfornøyd Det jeg kan sette fingeren på var at jeg fikk lite søvn, men det var ene og alene min egen skyld... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Sov hver eneste natt jeg. Fra mellom 2 og 4 til rundt 10-11 hver dag, men jeg er glad for det at jeg fikk ørepropper av en venn. Eller ble det litt lite fokus på Compoer, Ekstremklokking ol. Kanskje det hadde vært bedre å fått noen av compoene til å være på scena? Og jeg venter på T-skjortene! Lenke til kommentar
Larsen0210 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Nå var dette mitt første store lan, og jeg må si det var morro! Det meste var egentlig positivt. At hele lanet ble gjort mulig, er alene helt utrolig Hvis det blir noe HWLAN07 så er jeg der! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Leser arrangøren dette? :!: Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Leser arrangøren dette? :!: 7366275[/snapback] Ja... Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 positivt: God matt sånn passe billig mat (pomfrites) ikke for mange deltagere, det var en passe deilig sum. ingen problemer med nette eller strømmen billig shop der delvis god underholdning (wrestlig var best) at de lå i oslo området, for alle oss som kommer derfra masse kule folk der Negativt: at vi fikk beskjed om at vi ikke fikk spille høy musikk etter kl 4 eller noe noen av maten var for dyr, (pizzan, den var ikke god) det er vel ingen ting mer som er negativt, det ble ikke så mye. Jo en siste ting Lenge leve TG Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jaja, det var nå mest smilefjes da Lenke til kommentar
Nixnu Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 hehe. japp, må jo utrykke at dette var mine favuriter :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Lenke til kommentar
noriNco Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Positivt: -Bra liv og musikk. -Bra sceneshow. Wrestlingen var morsom! -Grei soveplass -Strømmen var stabil og nettet var deilig og stabilt -God nok plass. Negativt: -Likte ikke kiosken. For dyrt, rett og slett. Burde også muligens vært bedre utvalg? -Dusjene var utrolig kjipe. Ekkle og jævlige -Kunne skaffet litt høyere stoler eller lavere bord. Ble litt merkelig i kroppen etter noen dager. -Veldig høy musikk til tider. Ikke spill under compoer. -For mye lufting? Kaldt. Kommer neste gang. Lett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 At sånne som Turbo Totto er her, lol 7703626[/snapback] WTF? Hva har "Turbo Totto" (hvem det nå måtte være) med HW-Lan 07? Men jeg synes det er veldig bra at dere kommer med konstruktiv kritikk, Sånt hjelper veldig mye, slik at vi til neste år kan gjøre det bedre Men til alle dere som whiner om at vi er dårligere enn TG, og at TG er så mye bedre: Tenk på at TG har eksistert siden 1992, De har hatt god tid på å gjøre lanet så strømlinjeformet som mulig. Jeg tviler sterkt på at TG92 var like bra som de vi fikk til. Altså, det TG vi skal sammenlignes med er TG92, og i den sammenhengen har vi klart oss veldig bra Men kom tiulbake til neste år, da kan jeg garantere at infoflyten er bedre, vi har lært vår lekse... Vennlig hilsen INFO::INFO crew @ HW-lan 06 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg