Steina Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Siden det er så mye tull i andre tråder, så kan vi unngå litt spam i dem, og prøve å få en litt bedre oversiktlig tråd her: Fortell hva du syntes var positivt med HW-LAN, og at de bør beholde til neste LAN, og hva som var negativt, så det blir forbedret. Denne tråden skal ikke brukes til å klage over hvor langt det var til butikk, eller hvor kaldt det var i salen. Dette er allerede ferdigdiskutert andre plasser. Husk at det ikke behøver å være på samme plass til neste år, så prøv å vær saklige. Jeg begynner: Positive: Hamburger-grill Mye god underholdning Negative: Lite med informasjon å få, både fra info-desk, og fra scenen. Dårlig kioskvalg Kunne vært flere deltager-konkuranser på scenen, som f.eks. Xbox360; Dead of Alive Lite musikk fra scenen Høy musikk fra deltagere Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Enig i det med info fra infodesken: fikk konstant bekjsed om at "du får nærmere informasjon senere" Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Positivt: Stabilt nett og strøm mye bra underholdning bra konkurranser med helikoptertur i premie Negativt: Langt til butikken (men jeg gikk fordet) Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Positivt: Hadde nett og strøm hele tiden. (mens jeg var våken) Burn<3 Negativt: Lang til butikken som Jurgis sa. Som jeg aldri fant. Vi gikk jævlig langt. Lite show Lenke til kommentar
L.. Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Positivt:Hadde nett og strøm hele tiden. (mens jeg var våken) Me pwr crew. Me werry happy. Lenke til kommentar
kingkonge Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 får ta de positive tingene først: gode parkeringsmuligheter oki sikkerhetscrew, med 1 unntak mye show så de negative, eller mulige forbedringer: Vannkokere fant jeg ikke, og info viste heller ikke hadde en vannvittig dårlig treff med en i sikkerhets crew da vi spillte i compoen. på grunn av at bordene var litt høye hadde 3 i vår klan satt paller under stolene for å ha en bedre høydeforskjell. da vi var midt under kampen ble vi beordret til å ta disse bort. vi sa at vi skal ta det rett etter at kampen var ferdig. noe som ikke ble tatt i mot. vi måtte ta det med en gang. ikke noe koselig. ikke fikk vi pause i kampen heller. når dere har folk i sikkerhets crew som faktisk ikke skjønner noe av gaming så bør dere informere dem om hvordan det funker. mine buddys var ikke serlig fornøyde med dette. info hadde ikke info. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) får ta de positive tingene først: gode parkeringsmuligheter oki sikkerhetscrew, med 1 unntak mye show så de negative, eller mulige forbedringer: Vannkokere fant jeg ikke, og info viste heller ikke hadde en vannvittig dårlig treff med en i sikkerhets crew da vi spillte i compoen. på grunn av at bordene var litt høye hadde 3 i vår klan satt paller under stolene for å ha en bedre høydeforskjell. da vi var midt under kampen ble vi beordret til å ta disse bort. vi sa at vi skal ta det rett etter at kampen var ferdig. noe som ikke ble tatt i mot. vi måtte ta det med en gang. ikke noe koselig. ikke fikk vi pause i kampen heller. når dere har folk i sikkerhets crew som faktisk ikke skjønner noe av gaming så bør dere informere dem om hvordan det funker. mine buddys var ikke serlig fornøyde med dette. info hadde ikke info. 7066981[/snapback] Hehe! Det var nok lille meg du traff på der Var kanskje litt brå (nettopp stått opp etter ca 30 min søvn, etter ca 30 timer jobb), kunne kanskje vært litt mere tålmodig, men nå var våre ordrer fra sjefen veldig klare. Håper ikke incidenten ødela for meget ... Edit: Glemte topicen Først og fremst bør HW-Lan definere hva som er ”vår” greie. En visjon eller ide …? Hva er målgruppen? Hva kan aksepteres (lyd), musikk, event osv. Skal alle tilfredstilles? Hva er vår spesialitet? Hva er vi best på? Endret 14. oktober 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 positivt strøm og nett compo premie og oppsett stands jentene i kjøkkenet på utsia.. snakka mye med de og ble godt kjent med dem.. kjempe greie jenter.. negativt mat og drikke dusje muligheter og plassering av toaletter info flyt mellom crewene litt mer variert musikk på scenen? litt lite musikk fra deltakerne når scenen tok en pause? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 negativt dusje muligheter og plassering av toaletter Denne plasseringen var dessverre ikke mulig å plassere andre steder. Pga av kloakken måtte vekk et eller annet sted. Vi ønsket å flytte på den, men vi fant ingen andre steder vi kunne bli kvitt dritten deres. Ellers hadde det blitt kaggedo og ingen dusj. Men jeg er enig om at dusjen kunne blitt bedre. Hadde jeg fått en slik dusj på en byggeplass langt ute i gokk. Hadde jeg krevd å få den byttet. Det var jo en 10cm dyp elv rett der ved benken. MEN jeg dusjet i det minste. I forhold til div andre Nerder der ute!! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 hadde en vannvittig dårlig treff med en i sikkerhets crew da vi spillte i compoen. på grunn av at bordene var litt høye hadde 3 i vår klan satt paller under stolene for å ha en bedre høydeforskjell. da vi var midt under kampen ble vi beordret til å ta disse bort. vi sa at vi skal ta det rett etter at kampen var ferdig. noe som ikke ble tatt i mot. vi måtte ta det med en gang. ikke noe koselig. ikke fikk vi pause i kampen heller. når dere har folk i sikkerhets crew som faktisk ikke skjønner noe av gaming så bør dere informere dem om hvordan det funker. mine buddys var ikke serlig fornøyde med dette. 7066981[/snapback] Bare fordi dere spiller betyr ikke at dere er overordnet vanlige personer. PencilCase gjorde en god jobb der. Regler er regler. Men for å summere litt opp av mine inntrykk fra HW-LAN 06. - Sceneshow: Mange gode show, men det eneste som fikk dratt de fleste ut av stolene var wrestlingen. Kanskje kjøre flere greier som ikke er vanlig neste gang også? Alt for få så på showene, og det verste/flaueste var når bandene kom på. Det var aldri noen der. Hørte også at det første bandet ble møtt med buing. Latterlig! - Nettverk og strøm: Opplevde aldri noen problemer! Aldri! Det eneste som kan sies på Tech og Pwr crew er at de ikke kappa nok høytalerkabler - Mat og drikke: Jeg fant aldri noe godt mattilbud. Det eneste som jeg så var hamburgere, pizza og pølser. Av drikke var det bare Burn, Cola og sukkervann. Jeg så heller ikke noen steder man kunne kjøpe godteri el. Vannkoker? Det tok evigheter før vannet ble kokt! Evigheter! Det å skaffe vanlig vann var like enkelt som å spille CS med nesa. Mikrobølgeovnen så guffen ut. - Høytalere ol: Synes nesten man kunne kjøre en desibel-måler for å måle dB-terroristene. Idiotisk at de kjørte på for fullt når klokka var 10. Var ikke akkuratt deilig å våkne til grusomme technolåter hver dag. Hvis de vil dele sin "gode" musikksmak med andre, så kan de gå opp på scena og begynne å synge ... - Info: Alt for lite info. De fleste hadde ikke peiling. Dog fikk jeg noe info fra Claes. - Dusjer og toaletter: Selv synes jeg doene alltid var rene, men det jeg ikke likte var at dopapir ble brukt som tørkepapir. Dessuten var det ofte hele ruller som hadde blitt dynket i vann eller det som værre er. Dusjene vet jeg ikke noe om siden jeg brukte dusjen hjemme hos noen slektninger. - Ting det ikke ble noe av: Hackekonkurranse? Frukt- og grønt-tilbud? T-skjorter til de første 500? (de blir kanskje sendt i posten hvis jeg forsto Claes riktig), turen til det badelandet? HW-LAN var ambisiøst, og det er bra. Jeg håper det blir noe neste år også! Da skal jeg være der! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Positivt: Burgeren. Fy faen, altså. Frister med en sånn burger nå. Og selvfølgelig, hun jenten som serverte var rimelig spiselig, hun også. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 7066981[/snapback] - Nettverk og strøm: Opplevde aldri noen problemer! Aldri! Det eneste som kan sies på Tech og Pwr crew er at de ikke kappa nok høytalerkabler 7068365[/snapback] Ble lagt i bakken når jeg skulle avgårde ene gangen. Fikk ikke lov. Men jeg truet noen av crew'ene når jeg hørte boten anna. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Positivt:Burgeren. Fy faen, altså. Frister med en sånn burger nå. Og selvfølgelig, hun jenten som serverte var rimelig spiselig, hun også. 7068879[/snapback] Hmm ...! Nå var det etter min kuleramme fire nokså spiselige burgerdamer: Denne baben viste meg rørleggersprekken sin Denne viste meg ikke sin, å neida ...Voff! Ei heller disse, hulk, snufs ...But next time around ...Voff voff!! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Positivt:Burgeren. Fy faen, altså. Frister med en sånn burger nå. Og selvfølgelig, hun jenten som serverte var rimelig spiselig, hun også. 7068879[/snapback] Hmm ...! Nå var det etter min kuleramme fire nokså spiselige burgerdamer: Denne baben viste meg rørleggersprekken sin Denne viste meg ikke sin, å neida ...Voff! Ei heller disse, hulk, snufs ...But next time around ...Voff voff!! 7069938[/snapback] Hvor mye hvitost har du spist i dag PencilCase?! Neida, men jeg kjenner begge jentene på siste bildet. Hu ene til venstre går i klassen min Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Positivt:Burgeren. Fy faen, altså. Frister med en sånn burger nå. Og selvfølgelig, hun jenten som serverte var rimelig spiselig, hun også. 7068879[/snapback] Hmm ...! Nå var det etter min kuleramme fire nokså spiselige burgerdamer: Denne baben viste meg rørleggersprekken sin Denne viste meg ikke sin, å neida ...Voff! Ei heller disse, hulk, snufs ...But next time around ...Voff voff!! 7069938[/snapback] Hvor mye hvitost har du spist i dag PencilCase?! Neida, men jeg kjenner begge jentene på siste bildet. Hu ene til venstre går i klassen min 7070332[/snapback] Kan du hjelpe meg med et lite veaselsnikfoto av cse sprekk? Den eneste føde er jo Hvitost (nice try), her prøvde du deg, men som du ser så holder vi Hvitostarmy stand, uavahengig av lugubre sexuelle tilbøyeligheter. Nå vil sikkert du komme med en muggen brunost, og det vil jeg bare anbefale deg å putte tilbake i baken din ... Hvor den hører hjemme ... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Kan du hjelpe meg med et lite veaselsnikfoto av cse sprekk? Den eneste føde er jo Hvitost (nice try), her prøvde du deg, men som du ser så holder vi Hvitostarmy stand, uavahengig av lugubre sexuelle tilbøyeligheter. Nå vil sikkert du komme med en muggen brunost, og det vil jeg bare anbefale deg å putte tilbake i baken din ... Hvor den hører hjemme ... 7070419[/snapback] Jeg er fortsatt Høyesteriksdelegasjonssekretær for hvitostens arme, husk det! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Kan du hjelpe meg med et lite veaselsnikfoto av cse sprekk? Den eneste føde er jo Hvitost (nice try), her prøvde du deg, men som du ser så holder vi Hvitostarmy stand, uavahengig av lugubre sexuelle tilbøyeligheter. Nå vil sikkert du komme med en muggen brunost, og det vil jeg bare anbefale deg å putte tilbake i baken din ... Hvor den hører hjemme ... 7070419[/snapback] Jeg er fortsatt Høyesteriksdelegasjonssekretær for hvitostens arme, husk det! 7070432[/snapback] Oisann, dæven! Skylde på Jarmo ...Javel, Litt animert betyr litt blek, som nesten etter at kona har slått meg til pulver, ser nokså blåhvit ut ... Kan jeg få pusse skoa litt ... Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Positivt:Burgeren. Fy faen, altså. Frister med en sånn burger nå. Og selvfølgelig, hun jenten som serverte var rimelig spiselig, hun også. 7068879[/snapback] Hmm ...! Nå var det etter min kuleramme fire nokså spiselige burgerdamer: Denne baben viste meg rørleggersprekken sin Denne viste meg ikke sin, å neida ...Voff! Ei heller disse, hulk, snufs ...But next time around ...Voff voff!! 7069938[/snapback] Hvor mye hvitost har du spist i dag PencilCase?! Neida, men jeg kjenner begge jentene på siste bildet. Hu ene til venstre går i klassen min 7070332[/snapback] Jeg gikk i paralell-klassen dems de 3 årene på ungdomsskolen.. Det gjorde vel forsåvidt du også, da vi gikk i samme klasse Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Siden det er så mye tull i andre tråder, ''ja det er bare TULL altså'' :!: :!: Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Allt det negative som kommer frem her, det får bare være sånn, dere vet ikke hvor hardt alle sammen jobber for å få lanet på beina... Eller dere som var crew, vet det jo, men dere andre...hysj! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg