Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Et veldig mystisk problem. Trenger fortsatt hjelp!

Anbefalte innlegg

Jeg har et utrolig mystisk problem. MIn PC fungerer helt som den skal og ikke noe virus, men det er det at når jeg starter opp PC'en så dukker det opp en mappe som heter: system 32

Hvorfor er den mappen der hver gang jeg starter opp PC'en, og hva kan jeg gjøre for å få den til å ikke være der når jeg starter opp?

Stor takk til alle svar!

Endret av chryzsh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke fortelle oss hvor den dokker opp da?

Edit : Regner med at mappa dukker opp ved oppstart og den havner i taskbar, eventuelt i åpen tilstand, for å fikse dette så kan du prøve å kjøre :

start>kjør>msconfig Så sjekker du inne på tab oppstart om den mappa ligger der, gjør den det så huk den av.

Du kan også bruke et annet program for å få litt bedre kontroll på hva som starter opp : bruker selv "codestuff starter" som gir ganske god kontroll på dette.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Kan du ikke fortelle oss hvor den dokker opp da?

Edit : Regner med at mappa dukker opp ved oppstart og den havner i taskbar, eventuelt i åpen tilstand, for å fikse dette så kan du prøve å kjøre :

start>kjør>msconfig  Så sjekker du inne på tab oppstart om den mappa ligger der, gjør den det så huk den av.

Du kan også bruke et annet program for å få litt bedre kontroll på hva som starter opp : bruker selv "codestuff starter" som gir ganske god kontroll på dette.

7062651[/snapback]

Tusen takk. Jeg kjørte msconfig og fikk opp mye rart men system32-mappa var ikke der. Ellers takk. Skal prøve codestuff starter. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...