Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ting å gjøre på første date!

Anbefalte innlegg

Noen som har noen forslag til ting det går ann å gjøre på første date? Syns d blir litt rart å invitere jenta hjem til meg for å se film e.l. Blir bare rart første date liksom :p eller?

Edit: Bør vel også sies at jeg kjenner a faktisk ganske godt, og vil bare at det skal bli noe mer. Vi har aldri vært hjemme hos hverandre elns, men snakket veldig mye sammen. 16 år btw ;)

Endret av lars16
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Dude, var et seriøst forslag da.....

Like greit å bli "ferdig" med det liksom. Bedre å få det unnagjort å se om man passer til hverandre i senga, i stedet for å vente mååånder ogsåå finner ut at man ikke passer sammen i senga... :OO

Lenke til kommentar

To forslag som fungerer ganske godt (basert på erfaring):

- Kafé

- Park (i sommerhalvåret)

Det er fortsatt mulig å sette seg på en benk i en park, men det kan kanskje bli litt kaldt (litt avhengig av hvor du befinner deg). I så fall er alternativ 1 en god idé. Det er alltid koselig å sitte inne med noe varmt å drikke mens det er kjølig ute.

Andre forslag som jeg enten har dårlige eller ingen erfaringer med er:

- Bowling

- Biljard

- Tur i skogen

Lenke til kommentar

men d blir liksom aldri noe "kos" på en cafe da :p.. På kino kan man jo alltids bare bestille de bakerste setene (eller hvilke på magnus barfot / konsertpaleet er det som har sånn 2 in 1 seter? ^^) å kose og kline som bare faen, egentlig gjøre akkurat hva man vil :D, kan ikke sette seg til slik på en café, blir iaffal veldig rart å gjøre d..

Lenke til kommentar

Jeg har ingen kjempegode erfaringer med kino som date, det blir for til at man sitter der og bare følger med på filmen. Jeg gidder ikke betale 90,- for å gå glipp av en film jeg har lyst til å se :p Dessuten syns jeg det er litt småharry å sitte der og klå og kline på kino, hvertfall på date. JEG liker ikke Da syns jeg cafèforslaget var mye bedre, så får man sjansen til å bli litt bedre kjent, og det trenger ikke være dyrt.

Lenke til kommentar
Jeg har ingen kjempegode erfaringer med kino som date, det blir for til at man sitter der og bare følger med på filmen. Jeg gidder ikke betale 90,- for å gå glipp av en film jeg har lyst til å se :p Dessuten syns jeg det er litt småharry å sitte der og klå og kline på kino, hvertfall på date. JEG liker ikke Da syns jeg cafèforslaget var mye bedre, så får man sjansen til å bli litt bedre kjent, og det trenger ikke være dyrt.

7064215[/snapback]

enig der..blir bare til at vi bare følger med på filmen :p

Lenke til kommentar
mariokart (fnis).

7064259[/snapback]

Slår dama deg i MarioKart holder du deg unna, vil tro det er noe av det samme som håndbak...

Men du kan jo satse på dritharry-amerikansk-reality-dateprogram-hvor-man-gjør-noe-utenkelig-og-håpløst som første date...

Gå for café, men hvis du vil ha klåing og tafsing, inviter henne hjem når foreldrene dine er borte. Japp.

Lenke til kommentar

Haha, kom på en e-bok jeg har som heter "10 best places for the first date" :D

Masse, masse av tips om hvor den første daten burte være, hvordan du skal gå kledd, hvordan du skal forbrede daten osv :) Morsom lesning. Men boka er sikkert copyrighta, så får ikke lagt den ut...

Kan se om jeg kan gjenfortelle litt av den, men har den ikke på denne PCen.

Min erfaring er at på kino så blir det somregel med tafsinga. Man kan jo alltids ta en tur og spise pizza etter filmen, men da pleier ofte daten å bli for lang i mine øyne. Maks en time, evt. en film om man drar på kino. Men, hvis man drar på kino så blir man liksom ikke så godt kjent.

Så, hvis dere er "den typen" som kan tafse litt osv. så kan jo kino funke bra. Men om dere er mer ikke-tafse folk, så kanskje cafe er bedre. Håper du skjønner hva jeg mener...

Lenke til kommentar

skjønner Simdadim :)

Vi har egentlig kjent hverandre veldig lenge, og snakket veldig mye sammen, men har bare aldri blitt noe date for d jeg ikke har turt spørre henne eller pga. jeg har hatt dame :p Men nå som det er slutt mellom meg og dama for en stund siden, tenkte jeg at jeg kunne be a ut.

Tror kino er det beste siden vi kjenner hverandre såpass godt, og det er liksom "tafsing" som blir neste steg..

Hvis dere syns dette høres veldig feil ut / tror jeg tar feil, så SI DET! :p

Lenke til kommentar
mariokart (fnis).

7064259[/snapback]

Slår dama deg i MarioKart holder du deg unna, vil tro det er noe av det samme som håndbak...

7064330[/snapback]

Samboer slår meg i MarioKart hver gang, og vi har bodd sammen 28mnd!

Hun slår meg også i de fleste sånne gamle spill, állá NES8bit, N-64, sega, etc.

Men over til trådstarter; så ville jeg satset på en tur på kafé,

eller en middag på en resturant.

Kjøp gjerne en blomst til henne vist anledningen byr seg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...