Glasscola2 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Bump. Noen som helst fremgang? Dere er jo strengt tatt i mål nå, mangler bare spurten! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er det noen som i det hele tatt jobber med siden? Syns vi (eller, dere som kan Python) snart må bli ferdig med det Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hadde vi valgt PHP, kunne flere drevet med utviklingen. Dette må da være baksiden med å bruke et rammeverk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 @Magnus Holm: Det er vel bare meg, Sebba og Henke som har Python og da Django kompetanse. Og jeg vet at alle tre er veldig opptatt om dagen. Det er riktignok ikke så mye som gjennstår, men uansett. Jeg kan sikkert sette av litt tid en eller annen dag en en eller annen helg, hvor jeg ikke er ute å nyter livets glade dråper. Men da er jeg også avhengi av at fler jobber med kafeen samtidig. Spesielt Tor, siden det gjennstår litt design og oppmarkering. Hadde absolutt vært kult å fått siden online, men vi trenger også masse stoff, samt faste (og dyktige) skribenter før vi kan lansere siden. --------------- @rødøye: Du er teit! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Poenget er at det egentlig ikke er så mye koding som gjenstår. Hvis noen finner feil, så kan jeg fikse de jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Anonym posting av kommentarer fungerer ihvertfall ikke. Problemet med ÆØÅ fikset jeg for en stund tilbake, tror jeg. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har vi mye innhold? Eller er det det det står på lism? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Meg bekjent har vi vel dårlig med innhold, ja. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Innhold? Jeg skal gi dere innhold, jeg! (workin' draft, kan sikkert med fordel reformuleres noen steder) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 og av alle ting så oversatte du den? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hah, ja. Selv om det er idiotisk, så kan det i verste fall komme til å påvirke livene våre i lang tid. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Nå er kaffen både hardkokt, bløtkokt og dypfryst. Jeg vil ha en norsk side med kode- og designtips levert fra guttene i webkafeen snart Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Si ifra hvis det er noe jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Så flott, gleder meg virkelig Kan alltids bidra med noe, men vet ikke helt hva.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Problemet er ikke å gjøre det. Noen må sette seg ned å finne ut hva som må gjøres. Til nå har jeg kun hørt at anonym posting ikke fungerer. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Okei. Jeg tenker at dersom vi skal være flere som styrer å legger inn ting, trenger vi et solild CMS. Aner ikke om dere har tenkt å skrive deres eget de som styrer dette, men jeg kan varmt anbefale Joomla. Jeg har forøvrig skrevet en tråd om dette i Webprogramvare forumet. Om brukerenes favoritt CMS'er. Dersom vi FØRST får opp et CMS, SÅ kan vi konsentrere oss om utseende, DERETTER INNHOLD. Høres det ut som en plan, eller syns ingen dette var smart? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Vi har allerede skrevet et CMS, men det har et par bugs vi aldri har hatt tid til å fjerne Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Men da er dere jo godt i gang. Noen mulighet for at de som faktisk vil være med kan bli med å utvikle? Har dere ingen som vil jobbe design? Jeg kan gjerne prøve meg. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvis jeg får tilgang, kan jeg sikkert gå over og finne bugs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå