øl_i_tastaturet Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Har dere en estimert tid til siden er ferdig? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tenkte at jeg skulle skrive en artikkel om xhtml osv, men blir vel bare en fixup på den jeg allerede har.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Prøv å legg inn HTML Guiden til Arve inn som en test, så ser vi vel fort hva som må gjøres når det gjelder publisering i alle fall. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Toretore har skrevet noen nybegynner-tutorial om Rails. Hadde det vært ønsket? Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva skal til nå for å lansere nettstedet? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det samme som alltid; at noen ser over og fikser resterende feil. Litt innhold trenger vi også. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Er egnetlig ferdig til å lanserer, kommer sikkert til å finne noen feil når vi gjør det men bør gå fint. Det som mangler er noen som klarer å ta initiativ Lenke til kommentar
ahlt Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Har noen skrevet en guide angående CSS rollovers og forklart hvorfor dette er så viktig? Om ønskelig kan jeg nemlig gjøre dette Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Lurer litt på hva som skjer her? Har ikke fulgt med helt, men kan kanskje bidra med noe innenfor tilgjengelighet og kanskje noe teori (farger, komposisjon, white-space osv.) hvis det er noe interesse for det! Håper virkelig dette prosjektet går helt i mål, for jeg har lenge savnet en skikkelig norsk side for dette. Har en god del dugnadsånd så det er bare å skrike ut. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan ligger dere ann folkens? Gleder meg til å se denne siden oppe å gå, synes det bør lanseres snart Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan ligger dere ann folkens? Gleder meg til å se denne siden oppe å gå, synes det bør lanseres snart signed Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvis noen har energi og tid til å ta over er det bare å si ifra Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Om det er noe jeg kan bidra med til så. Nå kan ikke jeg noe annet enn html og css da men. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har lyst til å skrive en liten sak om open source webutvikling i praksis, en slags case study av tre år med Vikingboard, om du vil. Nyttige verktøy for open source prosjekter, viktige ting du vanligvis bare lærer på den vanskelige måten osv. Offtopic hva skjer egentlig med vikingboard? husker jeg så en "oppdatering" på designet for en god stund siden, og at den snart skulle komme ut. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Offtopic hva skjer egentlig med vikingboard? husker jeg så en "oppdatering" på designet for en god stund siden, og at den snart skulle komme ut. Vikingboard 0.2 Beta released Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvis noen har energi og tid til å ta over er det bare å si ifra Hva mener du? Lenke til kommentar
Dexzy_0 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hosting er ikke akkurat det vanskligste å få til, kan skaffe webhosting med ubegrenset plass, emails, databaser, osv alt er fritt .. GRATIS !! Kontakt meg hvis dere er interisserte? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hosting er ikke akkurat det vanskligste å få til, kan skaffe webhosting med ubegrenset plass, emails, databaser, osv alt er fritt .. GRATIS !! Kontakt meg hvis dere er interisserte? Hadde du fulgt med så hadde du vist at vi allerede har hosting. Og vi må ha djangostøtte for å kunne kjøre applikasjonen vår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå