haugsand Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Magnus: Det har vi, etter hva jeg har skjønt, diskutert ganske mye. Vi har vel kommet fram til at vi ikke skal snevre inn så veldig ennå, eller..? 7062953[/snapback] Vil tro det er en fordel å konkretisere enda mer, før design og back-end kan utvikles. (Edit: Akkurat som neitakk foreslår ovenfor.) Tror forresten ikke jeg har sett slik aktivitet i WDS-delen siden Pixelstreet. Endret 13. oktober 2006 av haugsand Lenke til kommentar
Peter Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Sitter her og prøver å tenke på hva jeg savner mest på nett. (x)html, php, css, ajax, javascript og alt annet som egentlig har med kode å gjøre har jeg mange linker til. Misforstå meg rett, jeg mener ikke at det ikke skal være med, hele siden bygger jo på dette, men et tema jeg virkelig merker at jeg savner mer om er design, arbeidsmetoder brukt for å utvikle designet, hvor inspirasjonen kan hentes og komme fra (ikke bare på web, men f.eks. natur, omgivelser etc. etc., verktøy brukt. Tips og råd for folk som ikke er så gode med farger. Derfor føler jeg at dette burde fokuseres mye på. Vi vil ha pene sider fra Norge, og da er det vår oppgave å spre kunnskapen til vevsutviklerene i landet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg har oppdatert førsteposten med litt mer info. Skal vi ta brainstorming på én og én ting, siden vi er såpass mange og faktisk er på et forum? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Bush nevner noen gode funksjoner her, synes jeg. Tenkte litt på Vitaminsiden med en gang, regner med det kanskje er flere som har tenkt litt i den retningen? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jepp, blir vel noe i duren av Vitamin-saken, men vitamin-siden var litt rotete i min øyne. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Objektorientert systenmutvikling Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Bush nevner noen gode funksjoner her, synes jeg. Tenkte litt på Vitaminsiden med en gang, regner med det kanskje er flere som har tenkt litt i den retningen? 7063001[/snapback] Ja, men Vitaminsiden er altfor rotete. Leste der før, men ble lei av alt rotet. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Vitaminsiden er rotete. De dytter altfor mye inn på liten plass. Det er derfor tags og meny er viktig. Gjør det enkelt å nå alle hjørner uten å forvirre. @neitakk: Det er ikke vits i å tegne i UML før man vet hva man skal tegne. brainstorming først, finn ut hva som skal være der fra starten av, så begynner man å tegne det inn. (min mening) Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Bush nevner noen gode funksjoner her, synes jeg. Tenkte litt på Vitaminsiden med en gang, regner med det kanskje er flere som har tenkt litt i den retningen? 7063001[/snapback] Ja, men Vitaminsiden er altfor rotete. Leste der før, men ble lei av alt rotet. 7063013[/snapback] En litt ryddigere utgave av vitaminsiden kanskje da? Jeg håper vi ikke går i den fellen at vi setter inn inline-scroll. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Jeg tenker ikke på layout på think vitamin, men mer måten å ha artikler på.. Selv leser jeg kun feeds fra vitamin, fordi den ser ut som en real kølle.. Men måten de har features og sånn.. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Er gjerne med og bidrar litt til backend programmering (samt ideer) om php blir valgt. Så.. Dahl. Får man lov å være med eller? (føler meg litt... utstengt) Personer som har meldt interesse:Dahl rødøye rønning George Bush (?) Jesper Karsrud dan1el Mr.Berg neitakk - økonomisk og brainstorming orsus Nazgul Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Så.. Dahl. Får man lov å være med eller? (føler meg litt... utstengt) 7063061[/snapback] Whine, whine, whine. Dere gjør ikke annet enn å whine. Sorry, oppdatert nå. Virker som vi har liten eller null fremgang her. Skal vi ta brainstorming på ett og ett spesifikt emne, så vi får litt oversikt og fremgang? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Hva med at alle får ræva si inn på irc? Opera eller chatzilla, evt. mIRC. #wds @ eu.undernet.org Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 #wds @ eu.undernet.org 7062976[/snapback] Some action goin' on right there! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Henrik nevnte også sin interesse på samme, nølende måte som meg, oppdater én gang til. Dahl: Kjør på, så kommer vi i gang. Personlig blir jeg AFK for å lage meg litt sårt tiltrengt mat. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har vi ikke en mer egnet plass til brainstorming en et forum? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 To-tre poster opp har vi noe som egner seg bedre enn et forum Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 IRC DA FOR HELSIKKE, følg med Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2006 Be right there, en stor og saftig (og ikke minst bldoig) biff ligger og venter på meg. Bare start uten meg, og gi meg oppdatering. Berg: Oppdatert. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Har vi ikke en mer egnet plass til brainstorming en et forum? 7063090[/snapback] Noen har klart å komme seg på irc. Brainstorming. Forslår vi diskuterer grunnleggende funksjonalitet. Hva vil folk ha på plass fra starten av. Ikke tenk design eller slikt, tenk funksjoner Jeg ser for meg muligheten til å legge inn kommentarer á la slik hw.no har gjort. Dvs. at det opprettes en tråd i forumet for hver artikkel. Dette impliserer da at vi har et forum fra starten av, og der synes VB burde få sjansen til å vise hva de duger til, med mindre dette er for underutviklet (ennå) I starten synes jeg IKKE brukere skal kunne komme med artikkelforslag, ihvertfall ikke lage inn noen støtte for det ennå. Dette ser jeg på som ting som kan komme senere. Mulighet til å legge inn og slette artikler er selvskreven, men også her kan man klare seg med et enkelt grensesnitt ettersom alle skribenter antas å kunne html(eller?). Tags er derimot viktig at kommer på plass med en gang, så alle artiklene blir tilgjengelig fra starten av. Nå må jeg dessverre løpe, men gleder meg til å lese senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå