Arve Systad Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Asså... Må jo ha det sånn som Tor hadde mekka eksempel på i typografitesten Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ja, men det er visst ikke så lett som man skulle tro Mener da at Espen fikk til noe tidligere, men det var kanskje ikke det likevel. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kan jo sette inn linebreaks manuelt, er vel det ALA gjør? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Er ikke linebreaks det går på. Sett på siste artikkelen på betaen eller? Om man setter <pre class="php"> når man skriver, får man i hvertfall opp greiene slik som nå. Hva med overflow: auto; på kode som er over tekstfeltets bredde? Jeg satte det opp nå, fungerer helt OK, selv om det klart kunne vært penere å se på. Endret 4. september 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) 1337 farger da, og Arve er stygg Men hva skjer når koden blir for lang? Det er vel OL-stylinga vi mangler ja.. á Berea-street. Jeg burde få skrevet ferdig artikkelene mine om typografi, og kanskje en om Editorial Design 2.0. Endret 5. september 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ja...det står kaffen er klar om noen strakser fortsatt. Syns det var fryktelig treig servering på kafeen deres Hehe Åssen går det med sida egentlig? Har dere lagd noen flere designs utenom gamma.webkafeen.no og beta.webkafeen.no? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 gamma.webkafeen.no er implementert nå. Husker egentlig ikke hva vi mangler lenger.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Fikse kodebokser. Og statiske sider (flatpages) er ikkje mulig å nå endå :O Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Føck, jeg visste det var noe fra backend som manglet. Jeg må mekke flatpages-templates også. Lenke til kommentar
gather Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Fint bilde av meg til artikkelen om rekursive funksjonar 9423081[/snapback] Jeg synes det passet så bra til den artikkelen Er det bare meg som synes det er noe krøll med syntaxhighlighting på rekursivefunksjoner artikkelen forresten? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ja...det står kaffen er klar om noen strakser fortsatt. Syns det var fryktelig treig servering på kafeen deres Hehe 9431201[/snapback] De skal sikkert hente kaffe bønnene selv. Då tar ting tid. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har du ikke sett på Dirty Jobs kanskje? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har sett de fleste epesodene, men sikkert ikke den. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Fint bilde av meg til artikkelen om rekursive funksjonar 9423081[/snapback] Jeg synes det passet så bra til den artikkelen Er det bare meg som synes det er noe krøll med syntaxhighlighting på rekursivefunksjoner artikkelen forresten? 9433509[/snapback] Noe, men det har noe å si på at folk (noobs) har satt class="HTML", ikke class="html". I will fix. Edit: Hmm, har noen endret noe på koden til pygments, eller? PHP-klassen for highlight er borte ser det ut til. Endret 5. september 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
gather Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Mener da jeg brukte class="php" til de kodeboksene.. Forsøkte med HTML og da virket det, men ble jo ikke sånn fin highlighting Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Har gjort en del forbedringer i UserRegistration bl.a fjernet Username feltet. Henrik: Kan du oppdatere betatest til siste versjon av det som nå ligger på SVN? Endret 7. september 2007 av JonT Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Skriv det samme innlegget her igjen i morga, så skal eg huske det. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Skriv det samme innlegget her igjen i morga, så skal eg huske det. 9449925[/snapback] Pip pip pip. Pip pip pip. "You have undone things in your task list" Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 U views.py U templates/auth/user_form.html U templates/auth/user_registration_ok.html Updated to revision 43. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Under en måned til prosjektets ettårsdag, skal vi få det ferdig til 10. oktober? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå