Gå til innhold

Norsk nettsted for vevsutvikling - tanker og ideer

Anbefalte innlegg

Tja.. Om man leter etter en løsning på et spesifikt problem er det få som gidder å lese gjennom en lang artikkel for å finne svar. Da vil jeg påstå det er bedre med en artikkelserie, "Vanlige CSS-problemer" ellerno.

Damn y00, Sebastian.

Endret av PT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begynte litt på en "Vi-vet-bedre-enn-deg-og-dette-er-hvorfor". En artikkelsom oppsummerer litt om frames, splash-screens, fargeheiser, tabeller.. the lot.

Blir kanskje litt.. klisjé?

Endret av Mikael Berg
Lenke til kommentar
Jeg begynte litt på en "Vi-vet-bedre-enn-deg-og-dette-er-hvorfor". En artikkelsom oppsummerer litt om frames, splash-screens, fargeheiser, tabeller.. the lot.

Blir kanskje litt.. klisjé?

9245763[/snapback]

Arve har vel skrevet om mye av dette allerede på Herlig.net, så hør med ham hva som ikke er dekket.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

betatesting.webkafeen.no er nede btw. Får svar fra domenet, men ikkje akkurat det subdomenet, der står det stille. Fuckup?

Kim:

Har du alt frå unrealized.com endå?

Mikael:

Det du nevner i posten din, utenom tabellar, har eg vel ingenting om på herlig.net. Uansett, feel free to bruke det eg har skrive der, evt. kan eg skrive om (til bokmål)/forbedre/whatever det som ligg der frå før slik at vi kan bruke det.

Kan forøvrig prøve å fortsette litt på CSS del1-guiden min i dag. Om eg orkar. :)

Lenke til kommentar

Og der var webkafeen fiksa igjen.

...og forresten: Dei som sitt på innhold - berre legg det ut på sida. Test det ut. Det blir heilt sikkert sletta ein gang eller to før denne sida er oppe, men likevel - berre legg det ut.

Eg er sjuk, samt at eg har veldig mykje å gjere i min pengegenererande jobb, så om folk kunne hjulpe til litt på backenddelen hadde eg sat veldig pris på det (JonT og Skaflem, har ikkje dykk byrja å sniffe på Django?). Jesper og orsus - har dykk tid?

• Ein feil kjem når ein sender inn kommentaren. Ser ut til å være ein feil i key-lookup. Sjekk i wds.views (trur eg)
  • Brukerprofildelen treng arbeid, blant anna med personal feeds

Rapportér gjerne feil i denne kanalen, så kan vi prøve å ta oppsummeringsrunder ein gong i veka.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

@Henrik: Joda, jobbet en del med Django nå i det siste, så dersom jeg har litt tid til overs kan jeg prøve å hjelpe til litt. Og som JonT lurer på, SVN ?

EDIT: Kjører webkafeen på trunk eller 0.96 ?

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar

...og forresten: Dei som sitt på innhold - berre legg det ut på sida. Test det ut. Det blir heilt sikkert sletta ein gang eller to før denne sida er oppe, men likevel - berre legg det ut.

9371725[/snapback]

Då må nokon fikse tilgang til slike tenester til dei som ikkje har det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...