PT Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Tja.. Om man leter etter en løsning på et spesifikt problem er det få som gidder å lese gjennom en lang artikkel for å finne svar. Da vil jeg påstå det er bedre med en artikkelserie, "Vanlige CSS-problemer" ellerno. Damn y00, Sebastian. Endret 9. august 2007 av PT Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Jeg begynte litt på en "Vi-vet-bedre-enn-deg-og-dette-er-hvorfor". En artikkelsom oppsummerer litt om frames, splash-screens, fargeheiser, tabeller.. the lot. Blir kanskje litt.. klisjé? Endret 9. august 2007 av Mikael Berg Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Bør være unødvendig. Dog, store deler av det norske miljøet er ikke akkurat kjent for høy standard innen for "god koding". Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg begynte litt på en "Vi-vet-bedre-enn-deg-og-dette-er-hvorfor". En artikkelsom oppsummerer litt om frames, splash-screens, fargeheiser, tabeller.. the lot. Blir kanskje litt.. klisjé? 9245763[/snapback] Arve har vel skrevet om mye av dette allerede på Herlig.net, så hør med ham hva som ikke er dekket. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Synes de som har tilgang til webkafeen skal gå igjennom og registrere bugs de finner. Ingen bug er for liten for registrering: http://trac.espeng.net/report/1 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 betatesting.webkafeen.no er nede btw. Får svar fra domenet, men ikkje akkurat det subdomenet, der står det stille. Fuckup? Kim: Har du alt frå unrealized.com endå? Mikael: Det du nevner i posten din, utenom tabellar, har eg vel ingenting om på herlig.net. Uansett, feel free to bruke det eg har skrive der, evt. kan eg skrive om (til bokmål)/forbedre/whatever det som ligg der frå før slik at vi kan bruke det. Kan forøvrig prøve å fortsette litt på CSS del1-guiden min i dag. Om eg orkar. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hmm, kan noen som har litt skills på servere se om de får betaen opp på beina igjen, den funker ikke her hjemme heller. Og jeg som var så klar for litt bug/enhancementfiksing i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg kan sikkert se på det. Håper vi har tilgang til Apache-loggen !? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det bør vi ha, hvis ikke blir jeg skuffet :/ Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 http://www.456bereastreet.com/archive/2004..._on_the_tables/ Den bør oversettes Hvordan går det med å løse problemet med at siden er nede? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Lurer jeg på òg, få den opp igjen, Henkis & Co! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 http://www.456bereastreet.com/archive/2004..._on_the_tables/ Den bør oversettes Hvordan går det med å løse problemet med at siden er nede? 9368118[/snapback] Meget god artikkel... Tabeller er en misforstått greie blant mange. Men oversette sier du? Bør dere ikke heller skrive en egen? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 http://www.456bereastreet.com/archive/2004..._on_the_tables/ Den bør oversettes Hvordan går det med å løse problemet med at siden er nede? 9368118[/snapback] Meget god artikkel... Tabeller er en misforstått greie blant mange. Men oversette sier du? Bør dere ikke heller skrive en egen? 9368838[/snapback] Jaja, innholdet bør vi ha. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hvorfor prøve å skrive noe nytt med samme innhold, når vi kan sende en mail, og spørre om vi kan få lov til å oversette artikkelen hans Gir oss litt creds også, imo. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Og der var webkafeen fiksa igjen. ...og forresten: Dei som sitt på innhold - berre legg det ut på sida. Test det ut. Det blir heilt sikkert sletta ein gang eller to før denne sida er oppe, men likevel - berre legg det ut. Eg er sjuk, samt at eg har veldig mykje å gjere i min pengegenererande jobb, så om folk kunne hjulpe til litt på backenddelen hadde eg sat veldig pris på det (JonT og Skaflem, har ikkje dykk byrja å sniffe på Django?). Jesper og orsus - har dykk tid? Ein feil kjem når ein sender inn kommentaren. Ser ut til å være ein feil i key-lookup. Sjekk i wds.views (trur eg) Brukerprofildelen treng arbeid, blant anna med personal feeds Rapportér gjerne feil i denne kanalen, så kan vi prøve å ta oppsummeringsrunder ein gong i veka. Endret 27. august 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Kan sikkert hjelpe litt til med bugtestingen. Men trenger da tilgang til svn (i hvert fall laste ned). Litt greiere å teste/rette ting lokalt. Endret 27. august 2007 av JonT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) @Henrik: Joda, jobbet en del med Django nå i det siste, så dersom jeg har litt tid til overs kan jeg prøve å hjelpe til litt. Og som JonT lurer på, SVN ? EDIT: Kjører webkafeen på trunk eller 0.96 ? Endret 27. august 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 ...og forresten: Dei som sitt på innhold - berre legg det ut på sida. Test det ut. Det blir heilt sikkert sletta ein gang eller to før denne sida er oppe, men likevel - berre legg det ut. 9371725[/snapback] Då må nokon fikse tilgang til slike tenester til dei som ikkje har det. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Vi kjører trunk. Fullt mulig å jobbe rett mot serveren også. det er lettere for da slipper vi å laste ned nytt hele tiden. Bugs kan også rapporteres på http://trac.espeng.net somsagt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Mtp. at vi fler utviklere er det vel greit og benytte seg av svn. Dere har ikke gjort dette tidligere altså ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå