Haraldson Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Haha, way to go. Selvfølgelig er det noen som har det domenet! Endret 7. august 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Hva slags mailer er det som blir sendt til [email protected] egentlig? XD Endret 7. august 2007 av Lokaltog Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Hva slags mailer er det som blir sendt til [email protected] egentlig? XD 9224448[/snapback] Alle error-mails, med full output av settings.py, trur eg. Endret 7. august 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Noen spesiell grunn til at det ikke er mulig å trykke på artikkeloverskriftene på forsiden for å komme til artikkelen? Greit nok at noen kanskje har lest Annes A header should not be a link, stupid!, men når headeren tilsynelatende er en del av artikkelbildet, og bildet kan trykkes på, er det noe som skurrer en smule. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ville ikke tatt betatesting-siden for god fisk, altså. Fortell heller hva som mangler og kan gjøres Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Er vel det jeg gjør, påpeker bare kuriositeter jeg kommer over Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ja, men du får det til å virke som om det skal være sånn Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Ikke vet jeg hva du har tenkt, så for alt jeg vet kan det godt være du er litt for glad i Anne Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Alle vet jo at det er Henkis som er typen til Anne ;-o Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Alle vet jo at det er Henkis som er typen til Anne ;-o 9226931[/snapback] He broke up, so I ended my subscription to his blog. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) nvm, tok det i kafeen. Endret 8. august 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
-Dan Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvordan går det med webkafeen.no egentlig? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Går ganske bra. Vi må bare få tid til å jobbe på det. Neste uke skal jeg jobbe dobbelt og vil mest sannsynlig ha null energi: Kim: Klarer du å grave opp de gamle unrealized artiklene så vi har noe startcontent? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg venter på å få min PC levert i posten, så jeg kan legge finishing tøches på front end Skriver forresten en artikkelserie om typografi. Kjekt om folk poster her om de skriver noe, så det ikke blir noe dobbelt opp. Vet at Arve skriver en HTML/CSS guide. Men vi trenger stoff om 'vanlige' problemer som "Hvordan midtstille en side", slike ting. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det er sånt vi har i kims arkiv, vi kan sikkert oppdatere det litt også da. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg skal etter hvert komme i gang med artikkel om rollovermeny (både med tekst og kun bilder) Har et par prosjekter som jobbes med for tiden, så litt mangel på tid, men skal bli Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Kanskje jeg skal ta en på dropdown's. Har laget MANGE de siste ukene. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Jeg venter på å få min PC levert i posten, så jeg kan legge finishing tøches på front end Skriver forresten en artikkelserie om typografi. Kjekt om folk poster her om de skriver noe, så det ikke blir noe dobbelt opp. Vet at Arve skriver en HTML/CSS guide. Men vi trenger stoff om 'vanlige' problemer som "Hvordan midtstille en side", slike ting. 9244746[/snapback] Kan sikkert skrive en artikkel om hvordan man optimaliserer en side for mobile enheter/iPhone (alt med iPhone er vel en slager nå om dagen). Masse artikkler om "hvordan man midtstiller en side" ol. på framsiden blir vel kanskje litt kjedelig. Hva med en FAQ? Vi kan jo bruke sticky-en jeg skrev i WDS som utgangspunkt. En FAQ vil sikkert være litt mer tilgjengelig på Webkaféen enn på forumet siden vi kan tilpasse designet og ting mer oversiktlig, i tillegg til at de da er mye lettere å finne på Google siden alle spørsmål/svar får hver sin side. Endret 9. august 2007 av JonT Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Må nok ha noen sånne enkle vi kan linke til. Som en serie eller noe. Webproblemer 010 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå