Lokaltog Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jah, har man heltidsjobb er man ferdig kl 4. 9213922[/snapback] Siktet til herremannen som ville møtes på formiddagen. Vi kan jo ikke drikke øl og diskutere webdesign på formiddagen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kan jo alltids klage over at jeg ikke får logget inn jeg heller, men jeje. Det som egentlig plager meg er at søkefeltet er bortevekk, samt at brukernavn visstnok automagisk blir lowercase uten å fortelle meg en dritt? Hva er poenget med det? 9212314[/snapback] Pokker, jeg visste det var noe jeg skulle fikse før jeg la meg i går. Skulle skrive en notis om hvordan brukernavnet ble og slikt etter registrering var fullført. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Drikke øl utgår om jeg skal kjøre hjem fra Oslo samme kveld, assa. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Du kan drikke barnebrus, så kan vi andre drikke voksenbrus Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Pokker, jeg visste det var noe jeg skulle fikse før jeg la meg i går. Skulle skrive en notis om hvordan brukernavnet ble og slikt etter registrering var fullført.9214015[/snapback] Menne altså, hva er poenget med å ha case-sensitivt brukernavn, og samtidig endre det til lowercase? Jeg vil kunne logge inn med det brukernavnet jeg skrev inn når jeg registrerte meg, noe annet er idiotisk. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Pokker, jeg visste det var noe jeg skulle fikse før jeg la meg i går. Skulle skrive en notis om hvordan brukernavnet ble og slikt etter registrering var fullført.9214015[/snapback] Menne altså, hva er poenget med å ha case-sensitivt brukernavn, og samtidig endre det til lowercase? Jeg vil kunne logge inn med det brukernavnet jeg skrev inn når jeg registrerte meg, noe annet er idiotisk. 9214341[/snapback] Enig. Seriously, jeg synes dere skal droppe "brukernavn" og bruke e-mail til innlogging og fullt navn andre steder på siten. Gir et mye bedre inntrykk, og er enklere for brukerne. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvordan kan en epost som innlogging gi bedre inntrykk? Å logge seg inn med et brukernavn (navn) er da mye bedre. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Personlig foretrekker jeg å logge inn med e-postadresse, men akkurat det spiller ingen stor trille. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Pokker, jeg visste det var noe jeg skulle fikse før jeg la meg i går. Skulle skrive en notis om hvordan brukernavnet ble og slikt etter registrering var fullført.9214015[/snapback] Menne altså, hva er poenget med å ha case-sensitivt brukernavn, og samtidig endre det til lowercase? Jeg vil kunne logge inn med det brukernavnet jeg skrev inn når jeg registrerte meg, noe annet er idiotisk. 9214341[/snapback] Enig. Seriously, jeg synes dere skal droppe "brukernavn" og bruke e-mail til innlogging og fullt navn andre steder på siten. Gir et mye bedre inntrykk, og er enklere for brukerne. 9214435[/snapback] Signed. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Buhu, kunne ønske vi hadde epost-innlogging slik som Last.fm, Diskusjon.no og ALA har - brukernavn blir for dumt... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ikke glem Facebook! Og... Signed. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Herregud Tor. Dessuten har både Last.fm og diskusjon.no brukernavninnlogging. Epost er rett og slett mest praktisk, sjølv om du må bruke et halvt sekund ekstra på å skrive @ og .com. Kvifor gjere det så forbaska vanskelig? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Fordi et halvt sekund > null sekund. Det jeg vil ha er at man logger seg inn med sitt eget navn, er det så dumt? Endret 5. august 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
rønning Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Enda en som melder seg på listen over de som synes innloggin med e-postadresse er best Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Syns også det passer best med e-postadresse-innlogging Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ærlig talt - man skriver det inn én – én – gang, og da kan det være det samme hvor lang tid det tar den ene gangen. Regner med at de fleste her lar nettleserne ta vare på sånn informasjon. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Greit, da tar vi fullt namn. And may I add Endret 5. august 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Greia med brukernavn er vel at det blir litt meir kluss og drit i systemet bak, vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå