Lovskogen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Design desijøns - Fleksible gjennomsiktige overskrifter Nå har jeg ordnet slik at overskriftene utvider seg fra bunnen og opp. En og to linjer ser best ut, men det er jo mulighet for flere Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Pokker å flinke der er altså. Jobbet på pub hele helga jeg. Jævlig slit! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har blitt gjort litt denne helgen, ja. Mer enn på lenge, føler jeg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Yes, det syns jeg òg! Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kan jo alltids klage over at jeg ikke får logget inn jeg heller, men jeje. Det som egentlig plager meg er at søkefeltet er bortevekk, samt at brukernavn visstnok automagisk blir lowercase uten å fortelle meg en dritt? Hva er poenget med det? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kan jo alltids klage over at jeg ikke får logget inn jeg heller, men jeje. Det som egentlig plager meg er at søkefeltet er bortevekk, samt at brukernavn visstnok automagisk blir lowercase uten å fortelle meg en dritt? Hva er poenget med det? 9212314[/snapback] Enig med PT. Før denne legges ut som en final versjon, bør det skrives mye mer fylltekst, og lages "skikkelig". Jeg føler meg lost i betaen som ligger ute nå, og føler at det er veldig opp til meg å finne ut hva som ligger hvor, og hvordan man bruker siten. Tenkte jeg kunne nevne det, i tilfelle ingen andre har tenkt på det. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Føler også at det er en mer alpha, enn beta. Virker som du må ha lest kildekoden for skjønne noe som helst Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Finnes det noe innhold ennå? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jajaja fockers - vi driver å fikser. Skriv relevant innhold dere, om dere har lyst Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Føler også at det er en mer alpha, enn beta.9212354[/snapback] Eller MS-beta som det også kalles. Når det gjelder URL-er syns jeg det er unødvendig å ha /arkiv/ foran /2007/08/19. Hva med å forkorte den til bare /2007/08/arve-er-skjønn Dess kortere URL-er, dess bedre. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Dette er en Apple beta, like stabil som Safari for windows. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hva med at når brukere med admin-tilgang logger inn, så sendes man rett til /admin og ikke slik det er nå? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Får fortsatt ikke logget inn, har dere funnet ut hvorfor? Har til og med forsøkt med lower-caps brukernavn. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Finnes det noe innhold ennå? 9212376[/snapback] Seff Uansett, blei det satt et endelig tidspunkt og sånt for når teh meeting i oslo skulle vere? Orker ikkje leite.. Endret 5. august 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Nei, ganske åpent. Men sånn litt på formiddagen er greit? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Everything is fine with me. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg er ledig etter kl 4 Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Tenk på oss med heltidsjobb da. Jeg har mulighet på kveldstid, etter 6-7. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jah, har man heltidsjobb er man ferdig kl 4. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Kommer du inn til Oslo, Lokaltog? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå