Kiman™ Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg får ikke logget inn med "kiman" heller. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Kan vi vanlige levande få beta tilgang? 9202577[/snapback] Nei. Jeg har nå endret slik at login_ok.html videresender til forsiden etter 5 sekunder, samtidig som det er en direktelink til forsiden for de som ikke gidder å vente. Kan sikkert gjøre det samme med logout Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Kan vi ikke bare linke til diskusjon.no? 9202279[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 En ting til CSS-gutta, den transparente delen bak overskriften bør kanskje strekke seg i høyden slik at overskrifter over to linjer kommer over bildet, evt. at bildet bak har en bakgrunnsfarge overskriften synes på? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hmm.. har tenkt litt på overskrifter som går over to linjer, ja.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Edit: Never mind, brukte noe annet hjemme, får se på det når jeg kommer hjem Sniker meg halvveis unna lydøving her nå for å jobbe med templates, også funker ikke ting slik jeg vil. Men jeg så nå at det get_name, get_homepage og get_email hørte til Comment. Edit2: Man får TemplateDoesNotExist på /lagre-kommentar/, noen grunn til det? Endret 3. august 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hei godtfolk! Dere har jobbet hardt med dette prosjektet og det er flott å se at dere nermer dere et ferdig resultat Jeg melder meg gjerne til å hjelpe til med debuggingen. Skal på jobb nå, så hvis dere ønsker å ha meg med i dette leddet så send meg en PM eller noe i den dure. Da stakk jeg på jobb! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Hvordan fungerer det i praksis? Er det en PgSQL-greie, eller er det en Python-greie? Nysgjerrig, alltid gøy å lære nye teknikker for sånt. 9202649[/snapback] Det er ein ingenavdelene-greie. Det er enkelt og greitt berre eit ekstra felt i tabellen som ein køyrer lookup på. Endret 4. august 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Er hjemme noen dager så kan sikkert hjelpe til litt nå. Så Henke, hvis du kan lange over link kan jeg slenge meg på bugtestingen jeg også. Er det foresten mer som skal gjøres også, og som jeg kan hjelpe til med? Endret 4. august 2007 av JonT Lenke til kommentar
rønning Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Er vel mange av oss som er med på betatestingen som kunne gjort litt, ihvertfall på html- og cssbiten, så hadde kanskje vært litt mer effektivt hvis flere hadde hjulpet til, i stedet for bare å rope ut om alt som er feil Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Får slenge meg på sutrebølgen: Eg får ikkje logga meg inn, trass aktivering! (Brukernavn: Mikael) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jøsper, jeg gjorde formsene litt mer 'brukbare' og lettleste nå, se på Gamma. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det var etterlengtet, Tor. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Flott, kopierer over nye styles nå Edit: Da er den over. Fikk ikke opp nye styles med en gang, for av en eller annen grunn, hadde stilarket kopiert seg selv, så det lå to ganger, med det gamle nederst. Og da skjer det jo lite Edit2: Nå kåla jeg til litt på arkivet her, men det er på bedringens vei... Endret 4. august 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Kanskje jeg burde skrive en bloggpost om byttet, i ekte 37s-stil. Design desijøns - Flerlinjers overskrifter Har nå endret på grafikken og CSS for overskriftene foran bildene. Se case her. Implementerer dette snart tenker eg. Endret 4. august 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Do it! Someone fix teh contact-request. Er liksom ikke så hast med den, men. Skal UserProfileRegistration være lik UserRegistration? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Jaok, nå har noe føkka seg, så jeg ser ingenting.. Andre som får TemplateDoesNotExist? Edit: Internal Server Error nå, vet ikke hvorfor, men... Endret 4. august 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Funker nå, ja. Måtte mekke en liten 500-template også, så da er det gjort. Mekker en 404-template når jeg først er i gang. Blir helt enkel, men det kan jo lett endres på etterhvert, med søk o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå