Magnus Holm Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Lettere sagt enn skrevet? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Der fikk vi det til faktisk, og med vi mener jeg seff Henke Bare vente til subdomenet kommer opp så skal vi få inn litt inhold også Føler jeg gleder meg Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Herlig! Gleder meg Hva er kravet for å få tilgang til subdomenet? Jeg kan gjerne være med å teste. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Henrik eier hele verden. Ta det som eit hint, Sebba. Spør Sebba om tilgang til subdomenet, føler ikkje for å legge det ut her enda. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Trengs litt debugging, ser jeg Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Trengs litt debugging, ser jeg 9196172[/snapback] Ja, du får berre setje i gang. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Hm, ikke sett denne tråden før nå.. *følge med* edit: krav om tall i avataren eller, føler jeg har støtt på en veldig lukket sekt akkurat nå.... Endret 2. august 2007 av phax Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Henke: Vi har vist ikke markdown på servern Men ting fungerer nå da Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Henke: Vi har vist ikke markdown på servern Men ting fungerer nå da 9196413[/snapback] Kjør touch og source - har iallfall lagt det til i $HOME/lib/extensions/ Endret 2. august 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 It works. Men det ser ut til å være problemer i wds.articles.utils. Skal sjå nærare på det seinare. Nokon andre som er våken? Vi treng litt templatearbeid og CSS-trikseri, ser det ut til. Tor, på tide å bli møkkete! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 It works. Men det ser ut til å være problemer i wds.articles.utils. Skal sjå nærare på det seinare. Nokon andre som er våken? Vi treng litt templatearbeid og CSS-trikseri, ser det ut til. Tor, på tide å bli møkkete! 9197464[/snapback] Template-arbeid kan jeg gjøre på mandag->torsdag :---) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Goodiebanks, herr Forsbakk! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Nice Daniel. Jeg stikker på mandag, og har ganske så busy schedule før det, så med mindre 3G har blitt svært billig i Sverige i det siste, kan det blir lite jobbing på meg. MEN hvis det er nett der vi skal være, kan jeg sitte ute på nattestid og kose meg med Transmit, og en eller annen gratis kode-editor for Mac Ellers ble jeg meget positivt overrasket da jeg kom hjem i natt og fant en beta av siden oppe Edit: Fungerer det ikke å registrere seg på betaen, eller er templaten ødelagt? Endret 3. august 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Edit: Fungerer det ikke å registrere seg på betaen, eller er templaten ødelagt? 9199412[/snapback] Brukerregistreringa funker, den. Eg registrerte meg akkurat med epost, navn og passord. ...men det kjem opp nokre dumme warning-beskjeder. Edit: Satte debug til False, og no funker alt fint. Registrerte akkurat guttemann, uten warnings. Endret 3. august 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hva er den feilen egentlig? For det er samme warning som igår? Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Fåfåfå subdomene Og hvor har det blitt av søkefeltet? Lenke til kommentar
rønning Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg får ikke opp noe warning, får heller ikke til å registrere meg.. Input-feltene må også fikses, fungerer dårlig med lang input Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Mulig bug: Kategorier ("Lokalnytt") på høyre side bruker relative filbaner og gir feilmelding. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 En annen ting som må fikses er menyen.. Den hvite "tingen" under menyvalgene flytter seg ikke etter gjeldende side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå