Gå til innhold

Norsk nettsted for vevsutvikling - tanker og ideer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipern med strømbrudd, da.. Jeg kjørte opp en liten revisjon av templates nå, arkivet er oppe, mangler bare siste hovedartikler (level 1). Er gjort et par endringer i templates, mangler fortsatt litt, bl.a. for de andre sidene, men de kan nødvendigvis kjøre på samme template, men med forskjellig innhold. Men ellers er det ikke såå mye igjen før vi er klare for beta.webkafeen.no, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Kva kan du bidra med?

9190942[/snapback]

Den evige lure Arve slår til igjen ;)

 

Jesper: Har du implementert alle template'sene?

Jeg skal se om jeg får gjort noe etter jobb idag. Føler at jeg ikke har fått gjort noe der på et halvt år elns. Var flink engang da :)

 

Og hvordan har du stylet linkene kontra hva tor har gjort?

 

Ellers, ting jeg fikk med meg at vi ble enige om igår:

* Vi skal bruke tags for å finne relaterte artikler, her mangler kun en funksjon som gjør det

* Brukernavnet skal settes default til mailadressen, man skal altså ikke måtte velge brukernavn. Visningsnavnet blir Fullt navn. Eller skulle hele navnet være brukernavn?

* Arve skal bli knivstukket på Tirsdag

* Det er greit å shave testiklene, men ikke anus

* Tor må få laget en footer

* Tor må se på kommentarfeltet

* Det skal ikke være mulig å kommentere annonymt, eller ikke inlogget.

Lenke til kommentar

Hvis vi ikke skulle hatt brukernavn, måtte vi skrevet om et par Django-modeller som vi har importert for å kunne bruke i vår egen kode. Derfor er det letteste å bare sette username = email i koden, slik at brukernavn blir autocompleted med epostadressen :)

 

Eventuelt må vi skrive vår egen brukerhandlingsmodell, men det er gidd når Django har en som funker perfect fra før :)

 

Jesper: Har du implementert alle template'sene?

Jeg har implementert de jeg kan så langt, med tanke på kode på gamma og slikt. Er muligens noen småting som står igjen, men det er på sider der koden i back-end ikke fungerer ordentlig, og derfor har jeg droppet å gjøre noe med det så lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...