Gå til innhold

Norsk nettsted for vevsutvikling - tanker og ideer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La meg foreslå noen små endringer i headeren, den er det enste som virkelig plager meg med designet slik det er nå. Synes ikke sharp AA i menyen tar seg spesielt godt ut heller.

9177602[/snapback]

Jeg er også for en endring av den. Men syntes ikke fonten passer helt inn. Må ha noe sleeeeeek.

Lenke til kommentar
La meg foreslå noen små endringer i headeren, den er det enste som virkelig plager meg med designet slik det er nå. Synes ikke sharp AA i menyen tar seg spesielt godt ut heller.

9177602[/snapback]

Jeg er også for en endring av den. Men syntes ikke fonten passer helt inn. Må ha noe sleeeeeek.

9181120[/snapback]

Det var mest et eksempel på å skille header/slagord fra hverandre, gi headeren mer dybde, og at selve fonten bør byttes ut. Jeg har mistet mange av de sleeke designerfontene mine, så jeg valgte bare Myriad Light for å ha en smal font der i det hele tatt. Personlig synes jeg Myriad passet inn der, men det er klart at det er et emne for diskusjon. :)

Lenke til kommentar
Helvetica sucks my balls.

9181615[/snapback]

Hows that working for ya?

-

Akuratt header er ikke så viktig for meg nå hvertfall. Mer å få på plass funksjonaliteten og designet de sidene som mangler. Så vi kan få det opp sån innen en måneds tid tror jeg hadde gått fint.

Først må vi få det opp, så må vi få inn litt innhold, så kan vi selge historien til SE&HØR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...