Cucum(r) Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jesper: Slett DB-fila, og prøv på nytt. Eg har modifisert Django-versjonen min ein god del, så den funker ikkje med runserver lenger. Eg får derfor ikkje testa ut koda eg skriv i realtime. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Prøvd å sette opp django på nytt? Eller er det for at det skal fungere med det prosjektet ditt? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Prøvd å sette opp django på nytt? Eller er det for at det skal fungere med det prosjektet ditt? 9171963[/snapback] Har med ein patch som forbedrer filopplasting, og den gjev beskjed på førehand at devserveren ikkje kjem til å fungere. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 AttributeError at /profil/'UserProfileRegistration' object has no attribute 'clean_data' Fiks! Hjalp å slette databasen i hvertfall, da kom jeg meg inn på /profil/, selv om test-artiklene mine ble borte fordi jeg var litt rask i svingene Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kunne vi ikke bare ha gått for PHP og et eller annet rammeverk. Django suger bigtime i min bok nå. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hjalp å slette databasen i hvertfall, da kom jeg meg inn på /profil/, selv om test-artiklene mine ble borte fordi jeg var litt rask i svingene 9175823[/snapback] Prøv å legg inn nokre nye. Denne feilen skal ikkje komme opp. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hva skal ikke komme opp? Kommer til tross for flere brukere. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Kunne vi ikke bare ha gått for PHP og et eller annet rammeverk. Django suger bigtime i min bok nå. 9175920[/snapback] Mhm, umulig å lage bugs når man bruker php. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 La meg foreslå noen små endringer i headeren, den er det enste som virkelig plager meg med designet slik det er nå. Synes ikke sharp AA i menyen tar seg spesielt godt ut heller. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Skal få sett på det, trenger bare å komme meg vekk fra denne laptopen med 500MB RAM, så jeg kan jobbe med PSD-fila. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Veldig bra forslag, Kim, veldig mye bedre Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 La meg foreslå noen små endringer i headeren, den er det enste som virkelig plager meg med designet slik det er nå. Synes ikke sharp AA i menyen tar seg spesielt godt ut heller. 9177602[/snapback] Jeg er også for en endring av den. Men syntes ikke fonten passer helt inn. Må ha noe sleeeeeek. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 La meg foreslå noen små endringer i headeren, den er det enste som virkelig plager meg med designet slik det er nå. Synes ikke sharp AA i menyen tar seg spesielt godt ut heller. 9177602[/snapback] Jeg er også for en endring av den. Men syntes ikke fonten passer helt inn. Må ha noe sleeeeeek. 9181120[/snapback] Det var mest et eksempel på å skille header/slagord fra hverandre, gi headeren mer dybde, og at selve fonten bør byttes ut. Jeg har mistet mange av de sleeke designerfontene mine, så jeg valgte bare Myriad Light for å ha en smal font der i det hele tatt. Personlig synes jeg Myriad passet inn der, men det er klart at det er et emne for diskusjon. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Loose the Helvetica? :-/ Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Loose the Helvetica? :-/ 9181263[/snapback] Helvetica sucks my balls. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Helvetica sucks my balls. 9181615[/snapback] Hows that working for ya? - Akuratt header er ikke så viktig for meg nå hvertfall. Mer å få på plass funksjonaliteten og designet de sidene som mangler. Så vi kan få det opp sån innen en måneds tid tror jeg hadde gått fint. Først må vi få det opp, så må vi få inn litt innhold, så kan vi selge historien til SE&HØR Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg kjeder meg, si ifra hvis det er noe jeg kan gjøre, kompiser! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Kom på IRC imorra, 1900. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå