b-real Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Minibumper denne. Hvordan går det med dere folks? Får dere avgjort noe lanseringsdato? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 What do you need? @Jesper: Kva feil gir wds.views.update_profile? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Kva trengs å bli gjort på front end, for dere back end-folks? Endret 23. juli 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Er alle mulige små sider ferdig designet? Som profilsiden og sånt? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Ney, hadde vært en oversikt over hvilke sider som trengs design på, og hva slags info de skal inneholde.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Dersom du bare designer alle de sidene du mener er kult å ha, så kan vi kode de Det synes jeg er lettest, for da vet vi hvordan vi skal kode de også. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Jaja, legg informasjonsarkitekturen over på meg du, sin slappe ølpikk! Skal tenke på å tenke på det i morgen Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Skal designe artikkelsidene litt og brukersidene når jeg kommer hjem, input til hva som trengs på brukersidene? Tenker, et større bilde av personen, navn og kanskje litt mer informasjon enn bare navn, epost og URL. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Litt sånn typisk "Tor Løvskogen Bollingmo jobber til daglig i Keyteq etter å ha droppet ut av sin smått påbegynte utdannelse. Han har lekt seg med verdensveven siden den gangen sjefsbonden tok med seg Internett til gården, en ettermiddag for mangfoldige år siden." hører vel hjemme der? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det kan bli "Kort om deg" elns, noe mer? Flott Marius Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Også blir det et møte på Tirsdag 1800 TIMAR på irc (Håper tor ikke er ferdig til da, første dagen jeg har tid..) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Han er garantert ikkje ferdig til då. Støttar den kort-om-deg-idèen. Sounds good. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Hadde tenkt meg noe à: SÅNN Men, nå er ikke ting helt i balanse ser jeg. Hva syns dere vi kan putte i sidebaren? Kan jo godt ha author-bilde syns jeg, men noe annet av informasjon? Tenkte at brukerene selv kan få fylle ut tabellen og 'Interesseområder'. Oxo kan dere pli0x nevne typografiske elementer vi (les: meg) må style. Blockquote o.l. Endret 26. juli 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Nice, Torri! Eg skal prøve å få gjort noko med dette asap. Må få unnagjort litt jobb først. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 em, strong, q, blockquote, cite, a, hN (til og med 6), code, table, ins, del, pre, sub, sup, ol, ul, li Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 MYLDRETID! Okai, nå har jeg kikket litt på brukersidene som nevnt. Tar gjerne imot flere innspill av informasjonstyper vi kan ha. Det gjelder både 'hovedkolonnen' der et enkelt medlem representeres - men også sidekolonnen, der jeg tenkte det ville vært best med noe som har med andre brukere å gjøre - som kanskje får folk til å sjekke ut profilen til andre brukere. Så kom med innspill, ikke noe er for dumt - bare Arve Systad Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) På enkeltmedlemmet presentasjonskolonne kunne jeg tenke meg å ha et par-tre-fire-fem rader med 'sær' og derfor morsom informasjon. Med det mener jeg bankkortnummer, CVC2, utløpsmåned/år ++. Eller ikke. Jeg finner ikke på noe eksempel, men det bør være sånne ting man ikke forventer å finne på en profilside, akkurat som man i intervjuer til tider finner spørsmål som er der for å sette ut intervjuobjektet litt og for å gjøre det hele morsomt. Endret 26. juli 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Hmm... "Når hadde du sex sist?" "Fem på webben" Endret 26. juli 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Fem på webben er ikke så dumt, men det krever at man faktisk bryr seg og gidder å lese blogger og magasiner og sånt Det med sex var lite originalt Endret 26. juli 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå