Cucum(r) Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Kva var adressa til svn-rep igjen? Gi meg ei lita liste over ting som må gjerast, så skal eg sjå kva eg får gjort i dag/morga. Edit: Wikien ser ut til å være nede: http://web.pseudocontent.com/wiki/Hovedside repoet var svn.espeng.net, men må fortsatt ha ei liste over kva som må gjerast. Endret 22. juni 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Har endel ting jeg skulle ha fortalt dere back end-gutta, som har med bruker-valg å gjere. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Bring it on. hvis jeg ikke sovner kl halv 10 som igår kanskje jeg får gjor noe. Fylla idag, og jobb nr2 imorgen da, men på tirsdag kanskje. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Revision: 132Author: henriklied Date: 2007-06-22T12:42:25.612556Z Changed Files: /utils /templates/search/search_articles.html /templates/search /templates/search/search_all.html /extra/views.py /templates/search/search_users.html /extra/__init__.py /templates/search/search_links.html /utils/templatetags /utils/__init__.py /utils/templatetags/__init__.py /utils/templatetags/markup.py /extra /extra/models.py /views.py (Diff With Previous) /articles/views.py (Diff With Previous) /templates/base.html (Diff With Previous) /extendeduser/models.py (Diff With Previous) /articles/models.py (Diff With Previous) Message: Fiksa nokre av ticketane: sok(#4), pygments(#7), kategorilisting(#9) For dei som orker: http://trac.espeng.net/report/1 Endret 22. juni 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Er det nokon som er interessert i å ta på seg litt arbeid med templatespråket? Eg jobber nok med templatespråket som det er (på andre prosjekt), så eg føler absolutt ikkje for å ta på meg renderinga av templatane. La til tre nye metoder på extendeduser: get_user_comments(), get_user_links(), get_user_articles() Ser dykk nokre bruksområde for #288? Endret 22. juni 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Da var jeg up to date på webkafeen-koden også... Jeg reiser på ti dagers konfleir om tre kvarter, men når jeg kommer jeg skal jeg nok se litt på saker og ting jeg også. Er vel et par ting som må gjøres, men jeg skal nok klare å få gjort noen av dem, selv om det lille jeg lærte meg av Django før prosjektet ble satt på pause har gått i glemmeboka Edit: Templates derimot, det er jeg en racer på, så det burde går greit Endret 22. juni 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Godt. :-) Viss det er nokon her som er sterk på regex: Denne lista over norske byer må "parses" slik at vi får kun navna på byane (kommaseparert). Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Henrik: Det vil kanskje være lettere å løse oppgaven vha DOM? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Henrik: Det vil kanskje være lettere å løse oppgaven vha DOM? 8921309[/snapback] Hm, ikkje dumt. Eg skal gjere eit forsøk. Edit: Out of my league. Jorgis fiksa biffen! :-) Endret 22. juni 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Django trunk funker helt fint på subsys, jeg kjører 97-pre nå. 96-pre kommer pre-installert, men det er bare å legge til pathen til trunken i fcgi filen så kan du bruke den nyeste. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Henrik: Hadde akkurat en løsning av det ved hjelp av Hpricot og Ruby (for noen timer siden), men ble forstyrret så jeg ble ikke ferdig Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Angåande dette annonseringsnettverket vi prata littegrann om - Her er ein liten AdSense-idé om vi får over 10 annonsørar: Når vi legg til ei annonse, spesifiserar vi ein del tags som passar til annonsa Når ein brukar går inn på ein artikkel kan vi køyre gjennom artikkelen, for å så matche kva annonse som passar best til artikkelen (samanlikne orda i artikkelen mot taggane i annonsa vha. Levenshtein eller lignande) Vi må likevel klare å rullere mellom eit par relevante annonser, så dette må vi også sjå å få til Høyrast det bra ut? Det blir fort litt tungt å køyre gjennom artiklane ved kvar einaste sidevisning, så det gjer vi ikkje. Vi kan spesifisere to ekstra kolonner på Article (relevant_ads[cf] og ads_updated[dtf]), for å så populere desse når artikkelen blir oppretta (og oppdatert), samt når vi får nye kommentarar på den. Endret 23. juni 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Høres ut som en bra ide! Er det noen tanker om hvilke annonsører som vil være aktuelle for denne siden? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Godt. :-) Viss det er nokon her som er sterk på regex: Denne lista over norske byer må "parses" slik at vi får kun navna på byane (kommaseparert). 8921138[/snapback] Få med alle bergstader også, da Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Godt. :-) Viss det er nokon her som er sterk på regex: Denne lista over norske byer må "parses" slik at vi får kun navna på byane (kommaseparert). 8921138[/snapback] Du er vel klar over at det finnes mennesker her i landet som ikke bor i byer? Liste over norske kommuner Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Du er vel klar over at det finnes mennesker her i landet som ikke bor i byer? Liste over norske kommuner 8932672[/snapback] Er sjølv ein av dei som ikkje bur i by, så ja, det kjenner eg til. Tenkte enkelt og greitt at folk fekk velje næraste by når dei registrerte seg. Dette fører til bedre sorteringsmoglegheiter enn det å velje kommune ("Se alle i kommunen Stranda (1)" vs. "Se alle i ålesundsområdet (39)") Endret 24. juni 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Vet ikke helt om dere enda trenger disse byene, men her er de i allefall: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Alta, Arendal, Askim, Bergen, Bodø, Brekstad, Brevik, Bryne, Brønnøysund, Drammen, Drøbak, Egersund, Elverum, Farsund, Fauske, Finnsnes, Flekkefjord, Florø, Fosnavåg, Fredrikstad, Førde, Gjøvik, Grimstad, Halden, Hamar, Hammerfest, Harstad, Haugesund, Hokksund, Holmestrand, Honningsvåg, Horten, Hønefoss, Jørpeland, Kirkenes, Kolvereid, Kongsberg, Kongsvinger, Kopervik, Kragerø, Kristiansand, Kristiansund, Langesund, Larvik, Leirvik, Leknes, Levanger, Lillehammer, Lillesand, Lillestrøm, Lyngdal, Mandal, Mo i Rana, Molde, Mosjøen, Moss, Mysen, Måløy, Namsos, Narvik, Notodden, Odda, Oslo, Otta, Porsgrunn, Risør, Rjukan, Sandefjord, Sandnes, Sandnessjøen, Sandvika, Sarpsborg, Sauda, Ski, Skien, Skudeneshavn, Sortland, Stathelle, Stavanger, Steinkjer, Stjørdal, Stokmarknes, Svelvik, Svolvær, Tromsø, Trondheim, Tvedestrand, Tønsberg, Ulsteinvik, Vadsø, Vardø, Verdal, Åkrehamn, Ålesund, Åndalsnes Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hva skal dere med byene, egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå