Scorpy Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ser veldig bra ut. Blir spennende å følge dette prosjektet videre Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Tips: Hold musen over adressfeltet i nettleseren. Det er to forskjellige bilder avhengig om man hover over bildet eller ikke. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Oi, det var veldig bra. Edit: Bra å se andre som tenker på øl når de designer Endret 11. juni 2007 av Garreth Lenke til kommentar
ahlt Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg må si det ser veldig bra ut! Men kom på noe, hva om siden også inneholdt en "jobb" seksjon? I hovedsak siktet mot freelance arbeid. Jeg tror det beste alternativet her i Norge er per dags dato er jobbseksjonen på Norskwebforum.no Vi kunne jo ha klart å laget en slik seksjon litt mer ryddigere og bedre enn bare en vanlig forum kategori. Feks kunne arbeidsgivere gi karakter til arbeidstaker etter fullført oppdrag. Og vi kan la brukere få filtrere bort jobber de ikke er interessert i. Jeg synes ihvertfall Norge mangler en slik side. Og jeg ser ikke på finn.no og monster.no som konkurenter, da de satser mer på fulltidsansettelse. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Er det meningen at menyen skal flytte seg slik den gjør immelom bildene? I såfall var ikke det så pent. MEN resten er flott å se på. Jeg venter fortsatt i spenning på denne nye siden. Kim Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Er det meningen at menyen skal flytte seg slik den gjør immelom bildene? I såfall var ikke det så pent. MEN resten er flott å se på. Jeg venter fortsatt i spenning på denne nye siden. Kim 8833923[/snapback] shift+refresh Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jau det "fungerer" bedre nå. Men menyen henger fortsatt ikke med. Tenker da på selveste "tab'en" under. Hehe men det fikses sikkert når final versjon er ute. En annen ting er det meningen at gradienten på banneren skal skifte lysstyrke i mellom sidene? Det var egentlig ganske fint. Får litt liv i siden med det. Ser ut iallefall som dere har gjort en god jobb så langt. Stå på Kim... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Tror vi trenger en bedre separasjon mellom menyelementene på gamma, Tor. Det ble litt tett og uoversiktlig. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg synes gamma virker mer profesjonell en beta. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Jeg synes gamma virker mer profesjonell en beta. 8834742[/snapback] Alpha, Beta, Gamma, Delta, Epsilon, Zeta, Eta, Theta, Iota, Kappa, Lambda, Mu, Nu, Xi, Omicron, Pi, Rho, Sigma, Tau, Upsilon, Phi, Chi, Psi, Omega, Bravo, Charlie, Delta, Echo, Foxtrot, Golf, Hotel, India, Juliet, Kilo, Lima, Mike, November, Oscar, Papa, Quebec, Romeo, Sierra, Tango, Uniform, Victor, Whisky, X-ray, Yankee eller Zulu, jeg tror ikke det har noe å si HVA man kaller siden... Den er jævla najs og kan sikkert forrandre seg innen vi ruller ut webkafeen. Og hvis du mente det jeg tror du mente, så er jeg enig. Mer proff :---) Endret 11. juni 2007 av dan1el Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg mente selvfølgelig designet med kodenavn gamma, og ikke selve kodenavnet Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Fordi vi jobber ræva av oss, oss to, jeg og du, Døniel Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ja, det er jo virkelig effektiv jobbing på gang når man bruker en halvtime på å bestemme om kommentarform skal ha høyre- eller venstrejusterte labels, eller om man skal ha labels over inputs som vanlig, eller display: none; på labels og kun ha value i feltene. Men men, det ble nå seende bra ut til sluttz Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ja, det er jo virkelig effektiv jobbing på gang når man bruker en halvtime på å bestemme om kommentarform skal ha høyre- eller venstrejusterte labels, eller om man skal ha labels over inputs som vanlig, eller display: none; på labels og kun ha value i feltene. Men men, det ble nå seende bra ut til sluttz 8859114[/snapback] En halvtime er da ingenting :---D. I forgårs raste debatten om man skulle ha avataren på venstre eller høyre side ;> Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Ble dessverre kompromiss på grunnlag av quotes :--( Det jeg mente PedoGjesper var at jeg og Døniel fikk opp designet i løpet av to dager. Endret 14. juni 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg hadde lett gjort det på 30 min. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Men da hadde det jo sett crap ut, siden du suger, sparks. Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 ser dere bruker subsys? er de stabile, profesjonelle og gode? er drittlei servetheworlds fokus på PHP på absolutt alle henvendelser jeg har om støtte for python / perl og eventuelt skaffe seg FastCGI.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Subsys var litt trege med å gi oss django, og vi har vel fortsatt feil versjon. men ellers. Siden er jo ikke oppe enda, så gudene vet.. Vi må bli ferdige snart btw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå