Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nå har jeg bare en eksamen igjen, så er det tilbake til hacking :-) Espen Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) PROPAGANDA: Hadde vi kjørt RoR hadde vi hvert ferdig for leeeeenge siden Nice, Espen. Mye jobb igjen? Endret 10. juni 2007 av Judofyr Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hva med gamle HTML/PHP og CSS Har dere en blog eller noe? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hva med gamle HTML/PHP og CSS 8828269[/snapback] Django er et mye mer effektivt språk når det gjelder utvikling. Dessuten er det sikrere siden man ikke like lett kan bli utsatt for XSS så vidt jeg har skjønt. Har dere en blog eller noe? 8828269[/snapback] Foreløbig er vel dette bloggen. Men ja, det hadde vel absolutt vært en idé. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Django er et mye mer effektivt språk når det gjelder utvikling. Dessuten er det sikrere siden man ikke like lett kan bli utsatt for XSS så vidt jeg har skjønt. Django != språk. Django == rammeverk til Python. XSS er rimelig simpelt å beskytte seg mot i alle språk (og rammeverk). Sjelden mer enn ett kall på én funksjon. Lenke til kommentar
Romy Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hva blir det her da? Snart 1 år ingenting som oppe og går... Jeg kan sikkert joine Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kan jo røpe at Tør BølleSkogen jobber med et bedre design as we speak. Den godeste meg selv fungerer som rådgiver. I'll decide whats hot and not ^^. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Synes personlig det nye designet er veldig pent, men at header er litt naken Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 På et sted der kun spesielt inviterte har tilgang, i et land langt langt borte. Evt. skal du få lov til å se hvis du retter skrivefeilen din Selv om du har skriveproblemer, som du så fint har påpekt i signaturen din. Lenke til kommentar
Romy Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Skjøner ikke hvorfor folk skal bry seg så mye om skrivefeil når du skjønner hva en mener og at det er leselig for dine øyner. Endret 11. juni 2007 av romy Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Skjøner ikke hvorfor folk skal bry seg så mye om skrivefeil når du skjønner hva som står der og at det er leselig for dine øyner. 8832770[/snapback] Fordi det tar lengre tid å tolke ord med skrivefeil og man ofte blir sittende å lese settningen en eller to ganger ekstra hvis den er dårlig skrever fordi man vil være helt sikker på at man har forstått det riktig. Dessuten er det mye vanskeligere å finne tilbake til informasjon ved å søke når ordene man søker etter er skrevet feil. EDIT: Dessuten ser det useriøst ut. Selv om det ikke er så viktig i ditt innlegg. Endret 11. juni 2007 av JonT Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Skjøner ikke hvorfor folk skal bry seg så mye om skrivefeil når du skjønner hva som står der og at det er leselig for dine øyner. 8832770[/snapback] Fordi det tar lengre tid å tolke ord med skrivefeil og man ofte blir sittende å lese settningen en eller to ganger ekstra hvis den er dårlig skrever fordi man vil være helt sikker på at man har forstått det riktig. Dessuten er det mye vanskeligere å finne tilbake til informasjon ved å søke når ordene man søker etter er skrevet feil. 8832795[/snapback] Det var da voldtsomt . Alle tok poenget hans... lang over URLen. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Er det på irc man får vite alt det hemmelige? (hook meg opp med det nye designet takk) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) http://beta.webkafeen.no Idiotisk av dere andre. Hvorfor ikke bare fortelle ham adressa? ENDRET: Tror det er rett adresse, men har ikke peiling på om du prater om noe annet. Endret 11. juni 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 http://beta.webkafeen.no Idiotisk av dere andre. Hvorfor ikke bare fortelle ham adressa? ENDRET: Tror det er rett adresse, men har ikke peiling på om du prater om noe annet. 8832832[/snapback] Er det så nytt? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 http://beta.webkafeen.no Idiotisk av dere andre. Hvorfor ikke bare fortelle ham adressa? ENDRET: Tror det er rett adresse, men har ikke peiling på om du prater om noe annet. 8832832[/snapback] Det er FEIL :----) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Endret innlegget mitt da jeg regnet med dere pratet om noe nyere. Men hva med å faktisk fortelle den, eller? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Endret innlegget mitt da jeg regnet med dere pratet om noe nyere. Men hva med å faktisk fortelle den, eller? 8832872[/snapback] http://gamma.webkafeen.no Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Takktakk Likte gamle fargene bedre, men oppsettet på den nyere var mer ryddig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå