Gå til innhold

Norsk nettsted for vevsutvikling - tanker og ideer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg kan komme med kritikk, så likte jeg ikke at linkene i arkivet blir fete/bolde på hover. Noen av de får en ekstra linje, og det ser ikke bra ut.

8214655[/snapback]

Ingen doble linjer her.... hverken i Opera, FF eller IE. Og bold på hover er selvsagt diskuterbart. Uansett så må vi ha en eller annen indikator på at brukeren holder musa over...

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om noen har tenkt på selve lanseringen? Altså publicity, PR osv. Det er jo allerede en brukerbase men den strekker seg ikke så langt utenfor dette forumet. Så skal projektet lanseres med et pang (masse peng på reklame, tipsing, all som har blogg skriver et innlegg om prosjektet akuratt på lanseringsdagen osv.) eller bare håpe på at dette kommer til å gradvis vokse? Kanskje vi kunne spørre om hw vil dekke selve lanseringen med en artikkel, hvis ikke, og kanskje i tillegg, kunne vi jo tipse andre communities som ITpro, ITavisen, osv. Selvom det er muligens et litt lavere kompetanse når det gjelder webdesign osv så er publicity tross alt publicity.

 

Noen som har noen forslag, eller en ferdig plan, for lanseringen?

Lenke til kommentar

Neppe noe problem å få en artikkel på hw.no. Er jo flere her som er på godfot med diverse skribenter, og godeste Dahl er jo skribent selv. Med ITpro holder det sikkert bare å sende inn en artikkel siden det stort sett er brukerskrevet innhold der. Og ITavisen er neppe vanskelig å få med heller. Dere får mekke en PR-gruppe :)

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om noen har tenkt på selve lanseringen? Altså publicity, PR osv. Det er jo allerede en brukerbase men den strekker seg ikke så langt utenfor dette forumet. Så skal projektet lanseres med et pang (masse peng på reklame, tipsing, all som har blogg skriver et innlegg om prosjektet akuratt på lanseringsdagen osv.) eller bare håpe på at dette kommer til å gradvis vokse? Kanskje vi kunne spørre om hw vil dekke selve lanseringen med en artikkel, hvis ikke, og kanskje i tillegg, kunne vi jo tipse andre communities som ITpro, ITavisen, osv. Selvom det er muligens et litt lavere kompetanse når det gjelder webdesign osv så er publicity tross alt publicity.

 

Noen som har noen forslag, eller en ferdig plan, for lanseringen?

8215484[/snapback]

Spørsmålet er da om vi skal lansere i det stille om et par uker, eller om vi skal vente en stund og ha en lukket prøvefase, samle artikler, nyheter, intervjuer, oppslag++ og slippe en bombe.

 

Jeg er for å ha *alt* klart før lansering.

 

Vi kan eventuelt skrive en pressmelding og la den skli ned i postkassa til samtlige av norske nettaviser?

Lenke til kommentar

Enig i at vi bør ha en panglansering. Vi vil få mye mer mediaomtale da og dessuten vil ikke prosjektet se like halvferdig ut. Det vi i hvert fall bør ha på plass er html/css-guide, css/html-elementliste og tre-fire artikkler på forsiden (i tillegg til fem-seks gode ferdigskrevne artikkler vi kan legge ut de påfølgende ukene).

 

I tillegg til å prøve å få flest mulig blogger og nettaviser til å skrive om saken bør vi prøve å være litt aktive på WDS-forumet de påfølgende ukene og linke til/tipse folk om gode guider, artikler og sider på Webkaféen når folk spør om hjelp.

Lenke til kommentar
Jeg tenker på å skrive en artikkel/testing av ulike sosiale nettsider, men regner ikke med at denne blir ferdig med det første.

8216428[/snapback]

Interessant. Har du tenkt til å vurdere design, ytelse, enkelhet (navigasjon) og slike ting?

I så fall bør du prøve å få frem hva de forskjellige sidene gjør galt og hvordan det kunne blitt gjort bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...