rødøye Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Backend land må heller få muligheten til å lage seg ferdige først. Når skjer det? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Nei. 8157203[/snapback] Ja så hyggelig var du. Når man først skal lage en så omfattende side, bør det vel være mulig å gjøre den enda mer komplett. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Beklager min litt skarpe tone, men det var mer det at jeg ikke har sett dette forslaget noe sted tidligere, og vi har heller ikke sett noen slags plan for å lage dette... Men hvis det blir stor interesse for dette senere, burde det forsåvidt fungere greit å lage en slik app. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Jeg har opprettet to nye nettsteder, det ene "CSS Galleriet" skal være en showcase side kun for norske nettsider (se: cssremix.com - cssmania.com - cssvault.com etc..) Den andre skal være en side der folk kan ta en uoffisiell eksamen i CSS. Denne siden skal være på engelsk. Regner med at sidene kommer opp om ca. 1 mnd.. Bestilte domenene idag... Hva med et samarbeid med Webkaféen? Om så, kan "sjefen" for Webkaféen sende meg en melding? Endret 15. mars 2007 av MrNeeon Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg har opprettet to nye nettsteder, det ene "CSS Galleriet" skal være en showcase side kun for norske nettsider (se: cssremix.com - cssmania.com - cssvault.com etc..) Den andre skal være en side der folk kan ta en uoffisiell eksamen i CSS. Denne siden skal være på engelsk. Regner med at sidene kommer opp om ca. 1 mnd.. Bestilte domenene idag... Hva med et samarbeid med Webkaféen? Om så, kan "sjefen" for Webkaféen sende meg en melding? 8160318[/snapback] Hva har du tenkt deg i et slikt sammarbeid? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hva med et samarbeid med Webkaféen? Om så, kan "sjefen" for Webkaféen sende meg en melding? 8160318[/snapback] Dette er et fellesprosjekt uten en bestem sjef (selv om noen helt klart er mer aktive enn andre). Så vis du er interessert i samarbeid får du diskutere det her. Som Orsus sier; hva er det du ønsker? Hva er meningen med å ha et samarbeid? Er det for å reklamere for hverandre, eller vil du at vi skal samarbeide med hosting, design, backend ol? Uansett er det viktig at vis vi først skal samarbeide at dere har en bra og seriøs side. Det blir litt dumt om en side som Webkaféen skal "anbefale" en side som ligner Webskolen.com og har samme brukermasse som Byggmester Bob. (Beklager men det er god grunn til å være mistenkelig mot fremmede menn med kort forumpenis ) PS: Forumpenis = postcount. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Tenkte noe som at Webcaféen viser 5 siste design som er lagt til i CSSgalleriet. CSS Galleriet viser artikkler ang. CSS og HTML.. Alt dette via XML Feed såklart Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Uansett er det viktig at vis vi først skal samarbeide at dere har en bra og seriøs side. Det blir litt dumt om en side som Webkaféen skal "anbefale" en side som ligner Webskolen.com og har samme brukermasse som Byggmester Bob.(Beklager men det er god grunn til å være mistenkelig mot fremmede menn med kort forumpenis ) PS: Forumpenis = postcount. 8160872[/snapback] Hey! Nei, brukermassen der er nok enda lavere :!: (forresten min side om folk syntes jeg var litt frekk) Endret 15. mars 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Som prosjektleder for Webkaféen vil jeg si at det høres jo interessant ut. Men For det første, har dere startet jobbingen på design og utforming. Har dere sjekket at det finnes nok sider å vise frem, er jo et nisje-marked dere skal vise fram her. Jeg hadde tenkt at vi skulle vurdere nye norske sider som fulgte standarder, ved å skrive en artikkel om de. Siden jeg ikke tror det kommer til å være så hyppig med lanseringer av gode sider i Norge, så vet jeg ikke om man trenger en egen galleriside til dette. Men om produktet deres er godt nok, så kan vi jo ta det opp til vurdering Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Så dere har ikke sjef, men du er prosjektleder, er det slik? Står Dahl i førstepost Hvem er juridisk eier av domenet? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Som prosjektleder 8161162[/snapback] Jaha? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Som prosjektleder 8161162[/snapback] Jaha? 8161191[/snapback] Det blei vel fastslått for lenge sida? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Så dere har ikke sjef, men du er prosjektleder, er det slik? Står Dahl i førstepost Hvem er juridisk eier av domenet? 8161179[/snapback] Dahl datt av lasset. Skaflem/Lemmen/Thommas er eier av domenet, men vi har alle betalt Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Dahl datt av lasset.Skaflem/Lemmen/Thommas er eier av domenet, men vi har alle betalt 8161279[/snapback] Der sier du noe! EDIT: Done Endret 15. mars 2007 av Mikael Berg Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Okay. Front-end: Som sikkert allle ser, har Løvskogen gjort en formidabel jobb med utseendet. Muchos takk til Lokaltog som fleska til med en kanonlogo. Jeg og Løvskogen driver å ordner typografiske elementer som quote, code, linker, bilder med tekst, kommentarer etc nuh. Som alltid kan man se ze progress @ http://beta.webkafeen.no/single.html Back-end: Oppdater meg, noen... Hva er en realistisk dato for at ting er i boks? Snakker vi en måned, to? Innhold: Vi trenger artikler og det hadde vært knall om folk hadde noe å bidra med. Har du ikke noe å gjøre? Skriv om det du kan best. Jeg er helt sikker på at mange har noe de skrev for Unrealized (Lokaltog sitt prosjekt). Dette kan vi helt sikkert bruke på webkafeen. Informasjons-side til førstegangsbesøkende/informasjons-sida: Jeg tenkte å skrive denne... nå faktisk. Kommer til å legge ut et utkast her i nær framtid. Stå på folkens... Endret 15. mars 2007 av dan1el Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 I'm on the content-shitz! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Det blei vel fastslått for lenge sida? 8161234[/snapback] Når da? På en av de IRC møtene som ingen var på? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Etter at Dahl gav seg, så tok jeg over som prosjektleder Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Det ble snakket om å lage en deal med Alistapart om oversettelse og republisering av noen av deres artikler. Jeg har allerede oversatt en par-tre.. Tror kanskje det er min styrke foreløpig, sammen med korrekturlesing. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Er vel jeg og Espen som har gjort mest backend, selv om Jesper begynner å komme seg. Jeg har det problemet at jeg har alt for mye med hovedprosjekt å gjøre fra før. Men om man bare jobber på det bør man klare å få backend ferdig "nok" på en uke tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå