Kagee Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 En side som w3schools, dvs. en læreside med artikler om et emne. Men med flere underemner og kategorier enn w3. (f.eks en AJAX artikkel under JS, sammen med en nybegynnerartikkel til Javascript) Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Uannsett kan jeg korrekturlese =) 8029904[/snapback] Kjempefint ...jeg tror noen kunne trenge det (Judofyr begynner vel å bli lei av å klage på hvis/vis kunnskapene mine.) Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hihi (Familien min er ganske pirkete når det gjelder skrive/stave-feil. Så jeg har fått det derfra) Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg kan luke ut 110 % av orddelingsfeilene. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Så kan jeg ta de 10% siste Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Morsome folk er i dag. Har noen testet om serveren er i godt humør og samarbeidsvillig i dag? Lenke til kommentar
aVertigo Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har brukt den siste timen på å lese... Det høres veldig veldig bra ut! Litt surt at jeg ikke kom over dette før nå, men vil gjerne bidra på en eller annen måte, kanskje med artikler når siden er online. Stå på! Dette er noe som nett-norge trenger Anders Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Endelig fått tid til å lese denne tråden. Selvfølgelig ikke alt. Menmen. Interessen min har blitt grepet av dette prosjektet. Er 14, så har ikke de store kunnskapene om html og CSS, men kan ofre en måneds ukelønn, ikke mer enn 200, men det er vel noe Dette emnet har dødd litt ut i det siste, noen som har kommet noe lenger med det de er ansvarlige for?! ~Kanuca Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Kjempe fint med folk som vil hjelpe til. Snakket foregår litt på forskjellig steder (bl.a. i kafeen), selv om dette er den offisielle tråden. Det siste på fronten er at vi har kommet opp med et nytt design-forslag. (Klippet ut fra Kaféen:) Oppdateringhttp://gamma.webkafeen.no/ - (PSD) For øyeblikket driver jeg med 3rd-level nyhetene, lurer på hvordan de skal være. Hadde vært bra å kunne skille de ulike nivåene av innholdet litt. Skal se om jeg kan få sett mer på det 8066213[/snapback] Det er bare å komme med forslag/tilbakemeldinger på hva som kan gjøres. Last gjerne ned PSD filen også og arbeid videre med den. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 skulle ikke designe ta hele vinduet eller? Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Dette hørest ut som en kjempe fin ide. Kan sikkert hjelpe til med ein artikkel eller to vist det tregst Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Dette høres ut som en kjempe fin idé. Kan sikkert hjelpe til med en artikkel eller to om det trenges. me2! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hva sies til at vi som har jobbet med backend får ut fingeren og får installert Django trunk på Subsys? Frontend begynner å falle på plass nå, kan vel nesten si at det er ferdig snart, og da er det litt kjedelig å ikke kunne leke seg med backend samtidig som vi gjør de siste sakene på frontent Skal dette prosjektet noen gang realiseres, må vi nesten gjøre noe nå! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 En ting, skal det være et slags galleri der man kan poste screenshot til websiden sin, samt link og en kort beskrivelse av siden? Hadde vært smooth. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det ble akkurat foreslått noe slik her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=732263 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det ble akkurat foreslått noe slik her:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=732263 8153078[/snapback] Let's steal Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Har tenkt på noe slikt selv for lenge siden, men var vel den tråden som trigget underbevisstheten. Må nesten ha noe slikt på webkafeen føler jeg. Endret 14. mars 2007 av flodhest Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Dette var vel ett av forslagene til innhold som ble positivt mottatt, så det er vel ikke helt skrinlagt? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Nja kanskje, men dette er ikke noe vi i backend-land har fått beskjed om å utvikle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå