Gå til innhold

Norsk nettsted for vevsutvikling - tanker og ideer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig fått tid til å lese denne tråden. Selvfølgelig ikke alt. Menmen.

Interessen min har blitt grepet av dette prosjektet. Er 14, så har ikke de store kunnskapene om html og CSS, men kan ofre en måneds ukelønn, ikke mer enn 200, men det er vel noe :hm:

 

Dette emnet har dødd litt ut i det siste, noen som har kommet noe lenger med det de er ansvarlige for?! :hmm:

 

~Kanuca

Lenke til kommentar

Kjempe fint med folk som vil hjelpe til. Snakket foregår litt på forskjellig steder (bl.a. i kafeen), selv om dette er den offisielle tråden.

 

Det siste på fronten er at vi har kommet opp med et nytt design-forslag. (Klippet ut fra Kaféen:)

Oppdatering

http://gamma.webkafeen.no/ - (PSD)

 

For øyeblikket driver jeg med 3rd-level nyhetene, lurer på hvordan de skal være. Hadde vært bra å kunne skille de ulike nivåene av innholdet litt. Skal se om jeg kan få sett mer på det :)

8066213[/snapback]

 

Det er bare å komme med forslag/tilbakemeldinger på hva som kan gjøres. Last gjerne ned PSD filen også og arbeid videre med den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva sies til at vi som har jobbet med backend får ut fingeren og får installert Django trunk på Subsys? Frontend begynner å falle på plass nå, kan vel nesten si at det er ferdig snart, og da er det litt kjedelig å ikke kunne leke seg med backend samtidig som vi gjør de siste sakene på frontent :)

 

Skal dette prosjektet noen gang realiseres, må vi nesten gjøre noe nå! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...