Gå til innhold

Norsk nettsted for vevsutvikling - tanker og ideer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Total: 0.04 Python: 0.03 DB: 0.00 Queries: 10

Django generer sider ganske kjapt, altså. :-)

7849629[/snapback]

 

Caching er en fin båt. Tipper at 0 av de 10 spørringene gikk gjennom til databasen. :)

 

Og ja, caching er et must for alle sider med > 20 samtidige besøkende.

 

Fra Vikingboard på gammel 500MHz-server:

Runtime was 0.051 seconds (SQL: 0 sec, cache: 0.0062 sec), used 0 queries (12 cachehits)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt sent kanskje, men jeg melder min interesse! :)

Orker ikke lese gjennom 37 sider med innlegg på jobb, så om noen kan lage et lettfattet referat hadde det vært ålreit :p

Kan bidra med mye rart, fra server/mirror plass, økonomi, artikler for serverside (cfml som hoved-språk), andre artikler og guider, osv..

 

:)

Lenke til kommentar

cfenzo: Hyggelig at du melder din interesse.

 

For å oppsumere de 730 postene.

Vi kjører et egetutviklet Djano-CMS som er så godt som ferdig. Men det er fortsatt litt problemer med å kjøre Django på Subsys. Designet er også nesten helt ferdig. Ellers finner du det meste av informasjon i en utdatert wiki.

 

EDIT: Ellers er det bare å legge inn artikkler i Planlagte artikkler.

Mener det var en annen oversikt over artikkler også. Men fant den ikke. I hvert fall holder jeg på å lage en liste over html-elementer.

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Kung! :)

 

som sagt, så hjelper jeg gjerne til med hva det nå enn skulle være, har f.eks. egen server (for hosting) i england (og i norge fra april).

Har noen artikler liggende til et for lenge siden utdatert prosjekt i samme gate som det her, så om det skulle være ønskelig kan de godt sendes over :)

Kan også bidra med artikler om det å jobbe med digitale medier og webutvikling i et av norges største mediekonsern.

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
Har noen en oversikt over hvor mye som er gitt til nå? Fint for oss donerere å vite hva som skjer med pengene:P

7956721[/snapback]

Siterer Skaflem:

Prisen på domene og webohtell kom på 588 NOK - noe som betyr at man ikke trenger å spytte i så mange kroner hver om vi er 6stk :)

7648255[/snapback]

Men tror det var noen andre som kjøpte opp Webkafeen.com, så det er nok ikke med i prisen.

 

EDIT: Ellers er det bare å legge inn artikkler i Planlagte artikkler.

Mener det var en annen oversikt over artikkler også. Men fant den ikke. I hvert fall holder jeg på å lage en liste over html-elementer.

7956500[/snapback]

Her var den vist. Tar å fletter de i hverandre nå. Bare fyll på med innlegg, vis folk har noe de vil skrive om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...