Lovskogen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Okai, da setter vi opp 3500,- på Henrik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Prisen på domene og webohtell kom på 588 NOK - noe som betyr at man ikke trenger å spytte i så mange kroner hver om vi er 6stk Domene burde foresten være oppe og gå i løpet av helgen, uten at jeg tør å love det. Egenerklæringen for webkafeen.no er sendt, så venter bare på en faktura fra Subsys nå Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg kan også bidra litt, slik at det ikke blir mange kronene på hver. Regner med noen (Lemen?) kan PM'e meg betalingsinfo (navn/adresse/kontonr). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Ja kan ikke de som har lyst til å bidra sende meg en PM, så regner jeg ut hvor mye det blir på hver, sender så PM tilbake med betalingsinformasjon. Hørtes dette ok ut ? EDIT: Da har jeg motatt PM fra 5stk Endret 5. januar 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvordan ligger Subsys an med django støtten egentlig? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvordan ligger Subsys an med django støtten egentlig? 7648478[/snapback] 6-7. Januar er vel planen. Men om det kommer da kan jeg ikke karantere. Uansett må vi få ferdig designet, en del Guider og noen artikkler før vi kan lansere. Det er ikke noe vits å lansere enn halvferdig side. Vi bør heller ha en pangstart med noen par gode artikkler og i hvert fall html/css og php guiden skrevet ferdig. Så kan vi prøve å få HW (+ andre) til å skrive en artikkel om det og få litt gratis PR. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Hvordan ligger Subsys an med django støtten egentlig? 7648478[/snapback] 6-7. Januar er vel planen. Men om det kommer da kan jeg ikke karantere. 7649149[/snapback] Skjønner ikke hvorfor han gir seg selv så korte deadlines. Første gang jeg hørte noe, skulle han lansere django 4. des. Og etter det, så har han sagt "nest uke" i en mnd. (Sitter selv å venter å få laget sider i django, og hoste dem hos en norsk host. ) Vi bør heller ha en pangstart med noen par gode artikkler og i hvert fall html/css og php guiden skrevet ferdig. Så kan vi prøve å få HW (+ andre) til å skrive en artikkel om det og få litt gratis PR. 7649149[/snapback] Lurt! Endret 5. januar 2007 av Garreth Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er det aktuelt å låne noen artikler fra unrealized? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det kan jo helt klart være aktuelt Der er det jo en del gode artikler allerede, som bare venter å se dagens lys igjen! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tenkte på copyright... Vi kan vel ikke bruke ShareAlike hvis det skal kunne brukes kommersielt? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Noen som gidder å komme med forklaring på de ulike typer av copyright/lisenssaker? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Hvis vi skal bruke CC kan du lese her og her Eller så er WTFPL en fin lisens DO WHAT THE FUCK YOU WANT TO PUBLIC LICENSE Version 2, December 2004 Copyright © 2004 Sam Hocevar 22 rue de Plaisance, 75014 Paris, France Everyone is permitted to copy and distribute verbatim or modified copies of this license document, and changing it is allowed as long as the name is changed. DO WHAT THE FUCK YOU WANT TO PUBLIC LICENSE TERMS AND CONDITIONS FOR COPYING, DISTRIBUTION AND MODIFICATION 0. You just DO WHAT THE FUCK YOU WANT TO. Endret 5. januar 2007 av Judofyr Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg vil ha forum på webkafeen. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg vil ha forum på webkafeen. 7650284[/snapback] Så, så. Vi får sjå om det blir suksess først. Kanskje vi blir kjempestore, og etter kvart oppkjøpt av Mecom Group. Da havner vi inn på forumet her, vettu Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg vil ha forum på webkafeen. 7650284[/snapback] Lite vits med et forum med laber aktivitet. Dessuten finnes det jo mange forum ute i verden fra før av så det er egentlig ikke noe vits. Men vis vi blir skikkelig store kan vi jo evt. vurdere det. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Vi trenger et forum som ligger i litt høyere kvalitet enn denne avdelingen, og litt lavere enn storedyret! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Syns Attribution-lisensen så litt bra ut jeg, så kan folk linke tilbake til oss om de bruker innholdet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Vi trenger et forum som ligger i litt høyere kvalitet enn denne avdelingen, og litt lavere enn storedyret! 7650647[/snapback] Korfor lavare kvalitet enn storedyret? Store delar av det som blir lagt ut der er jo fjas... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nei, for det meste er det kodemessig fjas, det grafiske er mye bedre enn HW sitt forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå