jorgis Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noe ala ALA: Copyright? Ellers så er jo GPL en fin lisens 7643921[/snapback] GPL er grei, men egner seg mest for programvare. Jeg vil anbefale Creative Commons Attribution-Share Alike . Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Er enig med jorgis på den, ja For de som ikke gidder å fikse jorgis sin link Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Bare sånn for å være slem: Burde dere egentlig ikke ha en logo som fungerer litt bedre som favico? Ala blogger B-en? Endret 5. januar 2007 av Eirikeb Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kan jo bare lage en liten kaffekopp? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Bortsett fra det faktum at kaffekoppen ikke ser ut som en kaffekopp lenger? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det er jo ikke noe stress å gjøre koppen mindre da, den ser fortsatt ut som en kopp når jeg resizer den til 16x16px. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor du kan sette på en hanke på koppen jeg da.. Ser mye mer ut som en kaffekopp da, og ikke asiatisk tesuppe-sak. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 favico er såååå 1999, dah. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hehe, tror koppen egner seg flott som favico, evt bare små endringer som må til på den for å forenkle den evt. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Så voldtatt ut hos meg. Helt til jeg kom på at jeg kjørte feil oppløsning for LCDen min Fungerer fint nå Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor folk absolutt må ha hank på den koppen? Hvem har sagt at det må være kaffe heller? Kan være en mørk te, og personlig foretrekker jeg å drikke te av kopper uten hank enn med hank. Kall meg gjerne sær, men sånn er det nå. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Enig med Karsrud. Hvis noen mot formodning skulle forveksle kaffen med suppe, hva slags suppe er det egentlig snakk om? Og hvorfor skulle noen koble suppe med tittelen ved siden av; Webkaféen? Det er forøvrig fullt mulig å avbilde en kopp uten å få hanken med. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg pleier å spise på kafe, og drikke kaffe på kaffebarer. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er ment som et sted man skal kose seg med div webrelaterte emner. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hank og tables er ut! 7647512[/snapback] QFT --- Hvem er villig til å bli med på kronerulling ang betaling av domenet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hank og tables er ut! 7647512[/snapback] ------ Neimen jeg syntes heller ikke den hanken er noe must! Som pakke også sier: "Det er forøvrig fullt mulig å avbilde en kopp uten å få hanken med." Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvem er villig til å bli med på kronerulling ang betaling av domenet? 7647534[/snapback] Kan sikkert biddra med noen kroner Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ja, jeg også, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Sign me up! http://example.org' target='_blank'> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå