sparks Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Skal se hva jeg får gjort, Mikael. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) innspill? Endret 3. januar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Heh, tenkte ikke over det før Robbie sa det i webkafeen (tråden), men det er faktisk feil å bruke aksent i «kaféen». Det er however riktig i «kafé». Absolutt korrekt stavemåte er altså «webkafeen», uten aksent. http://www.sprakrad.no/Raad/Skriveregler_o...kk/Aksentteikn/ Endret 3. januar 2007 av Mikael Berg Lenke til kommentar
Leon Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Svært bra arbeid, folkens! Stilen på koppen er jo helt herlig. =) logorespons: Hva om kanten på koppen får pittelitt tykkelse, litt sånn som fatet har? Du kan kanskje trekke kaffen litt lenger ned også? Likte best denne versjonen hvor hanken er helt i profil, selv om det ser ut som det er noe galt med perspektivet på den. Ser ut som den står helt vertikalt mot oss, mens resten av koppen og fatet sees litt ovenfra — eller er det øynene mine som fusker kanskje? Uansett — bra jobba! Endret 3. januar 2007 av Leon Johannessen Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Herlig logo Eneste jeg kanskje kan pirke på må være som Mikael sa at kaffen ikke er helt jevn med kanten på koppen. Tor: Planer om noen footer i det designet? Blir litt tomt nederst. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Helt enig med Leon over her. Selv om logoen er genial nå, er det mange ting som kan forbedres. Hanken kan bli tredimensjonal (skygge inni, f.eks), koppen trenger ikke å være så ekstremt full og kanten øverst på koppen må få noen pikslers tjukkelse så det ikke ser ut som en papirkopp. Løses jo egentlig lett med å senke kaffenivået i koppen 4-5 piksler. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Tor: Planer om noen footer i det designet?7637245[/snapback] Ja selvfølgelig, du ser jo ikke hele siden der, men er mest fokusert på å fikse toppen for øyeblikket. Ole Martin: Om du har lagd det der på 10 minutter, så kan du jo finjustere ting ganske mye, så jeg tror den blir veldig bra. Endret 3. januar 2007 av Løvskogen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Da skal jeg prøve å ordne det dere nevner imorgen, jeg er forøvrig helt enig:) Lenke til kommentar
Leon Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Uff jeg angrer så bittert på at jeg ikke tar meg tid til dette i stedet for alt det andre pisset jeg har sagt at jeg "gjerne" hjelper til med. Argharghargh. Hele dette prosjektet er jo mye mer spennende enn all den andre driten til sammen. Ser dere bruker forskjellig font / typo sammen med logoen, så jeg drister meg til å komme med en idé i et ledig øyeblikk — se bort i fra denne om dere allerede har spikra typografien, det er bare en helt annerledes idé og stil. Stilen til Sparks' typo passer veldig bra til navnet, men i mine øyne er den litt for massiv og hard til at den passer til selve logoen / koppen. Husk at det er mine dårlige ideer som fremhever de gode ideene. Endret 3. januar 2007 av Leon Johannessen Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ja, syns også den er litt massiv - derfor jeg valgte Helvetica Neue, fordi den er ganske så slank, og har en moderne kaffebar-look over seg. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Typisk dere designere å henge dere opp i logoen når vi mangler design Så fort vi har et design kan vi lansere siden vet dere Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Er ikke logoen en del av designet nå, plutselig? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Sebastian: Nei, vi mangler fortsatt flatpages, pluss litt andre saker jeg glemmer å skrive ned hver eneste gang jeg ser det Edit: Jo! Article_type-filtrering i stedet for kategori-filtrering på hva som er vanlig artikkel, feature og utenriks.. Det er vel stort sett det viktigste vi sitter igjen med nå.. Endret 3. januar 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) ohdå mulighet for å få opp kategoriene i arkiv. Det har jeg fortsatt ikke fått til (a) - Dette er ingen fyllepost, bare dårlig rettskriving. Endret 3. januar 2007 av orsus Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Fikk litt lyst til å leke meg med logoen før jeg køyer. Har brukt forslaget ovenfor som inspirasjon, stort sett har jeg bare lagt på noen graderinger og former som er bedre tilpasset hverandre. Hva synes folket? (Jeg fikk ikke til noen ordentlig hank på koppen) Edit: La til variant med alternativ røyk. Endret 4. januar 2007 av Lokaltog Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Uten tvil en mer nydelig versjon. Liker godt fargene og gradientene. Smukt! Lenke til kommentar
pakke Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Veldig pent, Lokaltog. Røyken ser veldig bra ut på den siste. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Gleder meg til dere er ferdige med siden. Det med tanke på det som har blitt vist/utført til nå Stå på gutter! kimthoma... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Fikk litt lyst til å leke meg med logoen før jeg køyer. Har brukt forslaget ovenfor som inspirasjon, stort sett har jeg bare lagt på noen graderinger og former som er bedre tilpasset hverandre. Hva synes folket? (Jeg fikk ikke til noen ordentlig hank på koppen) Edit: La til variant med alternativ røyk. 7638698[/snapback] Sexy kåpp Kim. Fint du har litt tid til oss dødlige også Likte den første best da. - gradient'ne ser helt grusomme ut hos meg, er det jpg som gjør eller 16bits skjermen min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå