Lovskogen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Alle som er satt opp på "designlisten", nå er det på høy tid å få ræva inn på IRC. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Litt nysjerig om hvordan det går med designet, har dere kommet langt? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Nesten 100 meter Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 hvor lang er det igjen, da? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ca. delt på to. Nei, engasjer deg i prosjektet, så finner du ut hvor vi ligger ann. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg kan sikkert bidra.. jeg holder på med et publiserings system (komærz), men kan sikkert bruke dette på denne siden... Da er backend i orden... Systemet har alle de egenskapene som en nettavis trenger, artikkler med ingress, relaterte artikkler, kommentarer etc.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 backend er egentlig mer eller mindre ferdig. Skrevet i django i løpet av noen dager Er design som mangler bare. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Subsys skulle få opp Django rett før nyttår. I verste fall 5-6-januar. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 http://pirajafisken.net/Stuff/kafe3.png farger og inspirasjon av Løvskogen.. Har ikke fått til noe header eller en meny enda, men skal snorke litt nå. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Kunne vi ikke bare spurt Mikael Berg om å bruke Itavisen designet hans som utgangspunkt, og bare gjøre noen få endringer. Så får siden ett litt mer seriøstpreg, enn det andre designet. Endret 2. januar 2007 av JonT Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Kunne vi ikke bare spurt Mikael Berg om å bruke Itavisen designet hans som utgangspunkt, og bare gjøre noen få endringer. Så får siden ett litt mer seriøstpreg, enn det andre designet. 7630424[/snapback] Det var jo ein ide, men den kom aaalt for seint. Endret 3. januar 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 La ut et utkast til i topicen på #webkafeen Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Slettes ikke dumt. Aner ikke hva du har tenkt om fargebruken, men just nuh er det litt lite kontraster, spesielt i saken til venstre, for der ser ikke jeg en dritt av det som står (laptop, men annihåv) Vet heller ikke hva jeg liker om rammen på bildet til hovedsaken, den "border-top + border-bottom + padding"-saken. Ser en tanke snålt ut. Ellers er det flotters at du har fått på plass en kuk der også. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Var det rettet til mitt utkast, PT? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Var nok Tor sitt: http://bildr.no/image/29054.jpeg 0 kontrast der tor Og litt for hudfarger, men fargene kommer vel... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Greit som ett utgangspunkt det der egentlig. Regner med at du ikke har tenkt på hva det egentlig skal stå i menyen, men jeg har ett forslag (rangert etter rekkefølge): Artikkler Emner Guider Forum *(Vis noen gang kommer til å bli lansert) Bidra (side for innsending av artikkler og innformasjon om hvordan artikklene bør være bygd opp og annen støtte) På venstre side kan vi ha en liten plakat (stor farget firkant som ikke nødvendigvis trenger å være ett bilde) som reklamerer for Guidesidene, en søkeboks og en liste med store/mest brukte emner. Opphavsrett/Copyright, Om, Kontakt oss, Tips oss kan legges som footeren. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Blir ikke noe forum nei. Er endel statiske sider som også skal ha sin plass i hovedmenyen. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvorfor var utkastet så lite? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvorfor var utkastet så lite? 7632598[/snapback] http://bildr.no/view/29054 Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Mye bedre enn igår, savner litt mer sterke, friske farger som kontrast.. Mange forskjellige mørkgrader brun holder ikke alene, blir bare litt tamt. Lufter bare min subjektiv mening EDIT; Lyseblå vil kanskje passe inn Endret 3. januar 2007 av Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå