Jesper Karsrud Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Torsdag passer ekstremt dårlig for meg også, skal drive med opp- og nedrigging av saker og ting til juleballet her på skolen fra halv ni på morgenen til rundt klokken 2 natt til fredag. Men dere får klare dere uten meg. Jeg kan heller begynne å tenke på artikler Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har dere fått opp en demo? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hvordan kan vi det når det ikke er godt nok til å lanseres? Er ikke noe web2.0-prosjekt vi driver med, der vi kan lansere ufullstendige og dårlige ting, bare vi merker det med BETA!... Nei, du må nok bare vente, gitt... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Vi har ikke noe domene enda neitakk Designet er heller ikke klart, men backend er mer eller mindre ferdig. Hærlig med django, dette hadde aldri skjedd uten! --' Hvem kan egentlig på torsdag?utenom espen da, for han kan alltid Endret 5. desember 2006 av orsus Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg kan sannsynligvis på torsdag. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva syns folk om en Sematisk kode quiz? Noe lignende Simple Quiz Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Sett bort fra at vi ikke har forum; njo. Krever at vi skriver disse artiklene også da. Men det kan jo være en måte å få inspirasjon til nye artikler på. Lenke til kommentar
eirikronjum Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hva syns folk om en Sematisk kode quiz?Noe lignende Simple Quiz 7439064[/snapback] Kjempeidé! Mye av det som lå der var, tja - litt enkelt. Men blant annet diskusjonen om bruk av attributten target i XHTML 1.0 Strict hadde jeg veldig sans for. Det finnes ikke noe fasitsvar, men diskusjonen er veldig interessant. En slik quiz kan kanskje være med på å bevisstgjøre utviklere om semantisk (X)HTML. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det var det jeg tenkte Eirik. Mye bedre å ha en diskuterende quiz som tar opp vanskelige spørsmål, sånn at man begynner å tenke litt når man lager markup. PS: Fint om de som er for/imot forslaget kan kommentere det i wikien. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Skjedde det noko interessant på møtet i dag, eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg glemte ihvertfall møte ut Espen Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg var ute å fiksa døgnrytmen på byen. Passer dårlig for meg denne helgen, har endel å gjøre - men kan jo tenkes dere greier dere uten meg, hvis ikke kan vi jobbe videre neste uke, selv om jeg har eksamen på fredan'. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hmm, er egentlig design som er mest kritisk. Så hvis du får til en sprint på design. Evt:Campo! Hvem kan lage det beste designet? Fisk altså.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Compo, i hvertfall Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 En idè til feeds. Hva om man spessifiserer feeds i brukerprofilen og henter feeds via /feeds/<brukernavn> Det blir da åpent for alle, så noen andre kan ta min feed om de vil. Tror dette blir den letteste måten å gjøre det på. Alternativt kan vi ha /feeds/html+css+django profil varianten blir mer dynamisk. Så man kan, om vi implementerer, filtrere veldig avansert! Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Er ikke den varianten foreslått før da? Syns å huske jeg gjorde det, altså støtter jeg forslaget fullt ut. /fedd/brukernavn Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Nå er det også implementert Vi trenger virkelig design nå altså! Alt funker egentlig, ser bare grusomt ut. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Signed. Begynner å gå lei av å se på gråtone-templaten min Det meste begynner å komme på plass nå, alt vi trenger er et ordentlig design, pluss litt fiksing på forms.. For den koden Django spytter ut er ikke alltid like pen.. Men hjemmesnekrede forms er ofte det beste uansett Endret 10. desember 2006 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det er en veldig god grunn til at form koden django spytter ut ikke er så pen også da: newforms tingen er enda under utvikling. Er det noe du ikke liker så send inn en bug i django tracen. Espen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Er ikke bug espen, er bare det at den 1: Spytter ut xhtml 2: Ikke bruker label * Var vist mulig om man satt på auto_id eller noe. Men litt dårlig dokumentert Alle bør se på ticket systemet. Der kan vi poste bugs eller nye funksjoner som trengs. Og diskutere spesifik funksjonalitet og problemstillinger. http://trac.espeng.net/report/1 Dere kan få den som rss feed så dere slipper å sjekke innom hver dag. Endret 10. desember 2006 av orsus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå