haugsand Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Har ikke folk eksamen i desember lenger? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Joda. Har eksamen 15. desember og java-innlevering. Men skal da alltids greie å presse inn litt codefests. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Joda. Har eksamen 15. desember og java-innlevering. Men skal da alltids greie å presse inn litt codefests. OMG! Akkurat likt som meg!!! ------------------ Kan sikkert være med på litt av hvert, jeg og. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Feilposta :O ==> Webkafeen Endret 3. desember 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Må bare si at jeg følger med på dette prosjektet og tror og håper dette blir knallbra. Norge savner noe slikt som dette. Har dere noen mål for når dere skal bli ferdige med dette? Tenker da på åpningen av siden? kimthoma Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvis vi hadde klart å få til en skikkelig sprint nå før jul, er det vel ikke helt urealistisk at vi kan lansere i januar 2007. Men det meste avhenger vel egentlig av om vi får til en sprint eller ikke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Det er ingen fast dato nei, og det kommer ikke en heller vist jeg får bestemme. Det er MYE bedre å bare bli ferdig når det er ferdig enn at det skal være verdig xx.xx.xxxx. Edit: Vi bruker open source filosofien: "Slipp når det er klart." Espen Endret 3. desember 2006 av rapt0r Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Kontorstol joiner Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Har dere klart å produsere noe innhold, eller har dere bare backend og design i tankene? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Har vel vært fokusert mest på backend og frontend til nå, ja, så du er hjertelig velkommen til å skrive litt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Trac-serveren nede, eller? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Espen fjernet Trac av en eller annen grunn.. Følte at det ikke var noen som brukte den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Siden det er så mange som savner det så får jeg vell sette den opp igjen da Espen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Må nok det altså espen - Om noen ikke føler seg så stabile, og motiverte til å kode/designe, men klør litt i tastaturet fordet er det bare å skrive artikler. Lenke til kommentar
eirikronjum Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg er med! God idé Kan bidra med ord om HTML og CSS, men først og fremst innholdspresentasjon på nett. Dvs. hvordan unngå å skrive tekst som ikke en kjeft leser! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg er med! God idé Kan bidra med ord om HTML og CSS, men først og fremst innholdspresentasjon på nett. Dvs. hvordan unngå å skrive tekst som ikke en kjeft leser! 7417064[/snapback] Det vil jeg si er kanskje det viktigeste av alt, er grusomt å lese tekst som er dårlig formatert. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Stiller meg på sidelinjen og heier på dere som lager siden. Virker som en god idé. Ser fram til når siden kommer opp, og vil bli en aktiv bruker av den. Men hvordan har dere tenkt å markedsføre dere? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Da prøver vi å kjøre et Design/Backend/Alt egentlig møte på torsdag kl 20:00 ? Noen som har innvendinger kom med det. Vi er ikke så langt ifra en fungerernde system nå faktisk. Design er det mest kritiske som mangler. Stå på så blir vi ferdige i en fei. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg kan absolutt ikke på Torsdag. Så det får bli uten meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå